Apple: “nu putem sa te ajutam, dar ia un cadou de la noi”

Mereu sunt surprins de felul in care Apple sau alte mari companii din US inteleg sa-si ajute clientii. In urma cu 2 zile le scriam un mail pt ca aveam niste probleme cu Mac App Store. Pe scurt: nu puteam sa descarc nicio aplicatie si prieam eroarea 403. Si cum Mac App Store nu are link de suport tehnic l-am folosit pe cel de iTunes.

Astazi am primit raspuns de la ei. Nu puteau sa ma ajute si ma indumau sa sun la un numar de suport tehnic. Dar la final, nu au ezitat sa-mi dea cadou 3 “iTunes Song Credits”. Adica pot sa cumpar orice trei cantece din iTunes pe cheltuiala lor.

8 Comments

  1. Interesanta ,,psihologia” lor. Practic i-ti mai ,,inbuneaza” starea de spirit !Exemplu acesta ar trebui sa dea de gandit si companniilor ramanesti de telecomunicatii , care nu stiu decat sa ceara bani fara a avea habar ce inseamna fidelizarea clinetilor.(au senzatia ca daca-ti da 10 min pt un an in retea ca le vei ridica statuie )

  2. din 1998 sunt client al vechiului dialog ,actualmente orange deci de 12 ani ,in acesti ani nu am primit nimic cand au fost deranjamente ,caderi de semnal si etc ,ce sa mai vorbim de bonusuri si alte lucruri ,nu stim sa fim pt oameni ,doar sa le luam bani ,ai ceva bani imediat te belesc ba femeia de serviciu din bloc care ,,cand ii platesti nu are rest sa iti dea ,si alte chestiuni de genul asta ,

  3. @calin poate esti un caz mai nefericit tu. Si eu tot din perioada aia sunt la orange. 97-98 si cam in fiecare an sunt sunat si imi sunt oferite oferte pentru telefoane. Ca sa nu mai vorbesc de telefoanele pe care le`am luat pe puncte.. Orange tot mai face ceva fatza de vodafone.

  4. Foarte frumos din partea lor :)
    Mereu mi-au plăcut companiile americane și gesturile lor. Mă-ntreb ce o să facă Apple făra Jobs și Ive… Sper să fie în regulă amândoi (Steve să se facă bine, și Jonathan să nu plece. Sau dacă pleacă să continue să colaboreze cu Apple)

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*