Striker – istorie sau gaselnita de marketing

Nu conteaza daca un film e bun sau nu, atita timp cit stii sa-l promovezi bine… Cred ca asta a fost ideea producatorilor indieni care s-au ocupat de Striker.

Pelicula nu are nimic mai mult decit multe dintre filmele de la Bollywood. Diferenta mare este ca Striker a avut premiera pe You Tube in acelasi moment cu premiera din cinematografele indiene.

Striker poate fi inchiriat pentru 5 dolari. Odata ce platesti, ai 24 ore sa-l vezi. Oare ei nu isi dau seama ca in felul asta vor aparea copii pe DVD in primele 3 ore de la lansare? Sau poate ca sunt interesati sa faca bani prin orice metoda si pirateria ii afecteaza prea putin…

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația boio.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe boio.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

2 Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*