Noi, spre deosebire de altii, Gandim la fel.

BCR se mandreste cu un Tag Line care mie imi suna prost – “BCR – Gandim la fel”.

Ce intelegi din acest “Gandim la fel”: fie ca un spirit de turma, fie aceleasi mentalitati invechite. Iar daca il pui in contrast cu un Tag Line Celebru, ineptia Creativilor care au imaginat Tagline-ul BCR pare si mai mare.

  

Eu inteleg sensul, dar corect era ceva gen “Gandim la fel ca tine”.

8 Comments

  1. Si eu care credeam ca sunt singurul caruia i se pare ca suna nasol rau sloganul asta de la BCR. God forbid sa gandim toti la fel.

  2. Daca stai sa te gandesti mai bine, e bine pentru o companie tanara de it sa se pozitioneze ca “the underdog”, pentru ca, atunci cand ei au ales acest slogan, computerul reprezenta oricum o revolutie, iar o asemenea pozitionare ajuta imaginea apple.

    In domeniul bancar ma indoiesc ca o pozitionare atat de extrema ca cea a apple ar ajuta. Cine ar avea incredere intr-o banca ce face lucrurile diferit? “BCR- gandeste diferit” duce cu gandul la risc, care, in cazul institutiei care ar trebui sa aiba grija de banii mei, nu e un lucru bun.

    Dupa parerea mea, daca vrei sa compari sloganuri, poti compara, mai bine “Gandim la fel” cu “Exigenta cere impecabilul, exigenta cere BCR”.

  3. hmmm… :)) e cam discutabil acest "gandim la fel"…pe mine nu prea ma incant; gandul ma duce la…gandim la fel…ca sa te furam pe tine =)))
    mai bine ar fi ales: NU gandim la fel :)

  4. Parerea mea de persoana care am avut antecedente cu BCR este ca daca acest slogan e tag line-ul lor atunci e clar : NU S-A SCHIMBAT NIMIC aka GÂNDESC LA FEL DE PROST !

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*