Noi, spre deosebire de altii, Gandim la fel.

BCR se mandreste cu un Tag Line care mie imi suna prost – “BCR – Gandim la fel”.

Ce intelegi din acest “Gandim la fel”: fie ca un spirit de turma, fie aceleasi mentalitati invechite. Iar daca il pui in contrast cu un Tag Line Celebru, ineptia Creativilor care au imaginat Tagline-ul BCR pare si mai mare.

  

Eu inteleg sensul, dar corect era ceva gen “Gandim la fel ca tine”.

8 Comments

  1. Si eu care credeam ca sunt singurul caruia i se pare ca suna nasol rau sloganul asta de la BCR. God forbid sa gandim toti la fel.

  2. Mie mi se pare ca suna ok si prima data ma duce cu gandul la ce vor sa spuna de fapt.

  3. Daca stai sa te gandesti mai bine, e bine pentru o companie tanara de it sa se pozitioneze ca “the underdog”, pentru ca, atunci cand ei au ales acest slogan, computerul reprezenta oricum o revolutie, iar o asemenea pozitionare ajuta imaginea apple.

    In domeniul bancar ma indoiesc ca o pozitionare atat de extrema ca cea a apple ar ajuta. Cine ar avea incredere intr-o banca ce face lucrurile diferit? “BCR- gandeste diferit” duce cu gandul la risc, care, in cazul institutiei care ar trebui sa aiba grija de banii mei, nu e un lucru bun.

    Dupa parerea mea, daca vrei sa compari sloganuri, poti compara, mai bine “Gandim la fel” cu “Exigenta cere impecabilul, exigenta cere BCR”.

  4. hmmm… :)) e cam discutabil acest "gandim la fel"…pe mine nu prea ma incant; gandul ma duce la…gandim la fel…ca sa te furam pe tine =)))
    mai bine ar fi ales: NU gandim la fel :)

  5. Parerea mea de persoana care am avut antecedente cu BCR este ca daca acest slogan e tag line-ul lor atunci e clar : NU S-A SCHIMBAT NIMIC aka GÂNDESC LA FEL DE PROST !

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*