Belkin – Suport tehnic pe butuci

ai auzit de Belkin? fac jucarii bune. in general accesorii pentru Apple si nu numai. produsele lor au design bun, executia nu lasa deloc de dorit, insa site-ul si oamenii lor mai au de recuperat.

vroiam sa aflu amanunte despre un produs si dupa ce am scotocit netu juma de ora am dat de o Pagina de contact si Suport Tehnic. le dau un mail si mi se raspunde cu un mesaj automat de genu “vei primi raspunsul in maxim 48 ore”. normal, zic, ca doar era 30 spre 31 decembrie.

a doua zi primesc raspunsul pe mail. de fapt “un raspuns” prin care eram invitat sa merg la un anumit link pe site-ul lor ca sa-mi vad solutia data de ei. mi se pare peste mina, dar ii inteleg si urmez linkul. acolo insa, nu ma astepta solutia, ci o invitatie de a suna la un numar de telefon. wtf? pai de ce mai e suport tehnic online daca trebuie sa va sun?

evident ca le raspund si le zic toate cele de mai sus. pe limba lor. primesc un mesaj in 45 minute de la un angajat care recunoaste ca nu prea le are cu d-astea, asa ca imi cerea sa sun la numarul ala de telefon pt ca acolo e cineva care stie. individu e constient ca a dat-o in bara in numele companiei si imi da citeva informatii copiate dintr-un Manual de Utilizare al produsului in cauza (pe care il gasisem si eu .pdf pe net).

Belkin se cam foloseste de “taxa Apple” pentru produsele sale. La preturile alea poate ca nu strica sa angajeze oameni inteligenti.

1 Comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*