13 Comments

  1. mie nu imi place pt ca nu inteleg ce are de-a face una cu alta. dupa cum e prezentata reclama (care e super ok) nu are nici o treaba cu telefonia.

  2. Adevarul ca e realizata super ok. O singura secventa pare sa fi fost filmata de un amator sau poate scula nu era de calitate, in rest insa totul pare sa se lege.
    Felicitari Vodafone !

  3. Fana reclama, OffTopic in ceea ce prievste telefonia. Prinde la fraierii ce raman gura-casca ca “Wow, ce sclipire de marketing”. Mesajul era bun si cand au fost grevele impotriva guvernului – probabil strangea mai multi oameni :P

  4. Da, conceptul e unul extrem de valoros si avem nevoie de o voce din asta “care sa-ti patrunda” in constiinta, insa parca as folosi acest spot valoros intr-un cu totul alt scop decat o reclama menita a “te lucra” – in fond, ei “nu te intreaba unde mergi inainte sa deschizi usa”, insa o iau pe drumul cel mai lung, si se bucura de cei 5 lei luati in plus pentru ca au stiut sa iti distraga atentia…

  5. Corazon latino sau iubire mioritica, reclama trebuie sa recunoastem ca este reusita, cat despre serviciul lor de relatii cu clientii …

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*