RCS-RDS si Vodafone, din acelasi aluat

Did you miss me? E greu sa mai stai si la calculator sau pe blog cind ai santier in casa. Anyway, azi m-am “distrat” putin cu Vodafone si RDS.

Am sunat la Vodafone sa-i intreb unde pot sa merg ca sa schimb incarcatorul de iPhone. Stii ca Apple spune ca poti sa mergi la carrier sau la un Apple Service Provider.

Angajatul Vodafone, foarte amabil imi spune ca nu stie despre ce e vorba si ma pune pe asteptare. Revine intr-un final si ma anunta ca trebuie sa merg intr-un magazin Vodafone si sa intreb acolo.

I-am cerut, cum era firesc, un numar de telefon de la acel magazin ca sa pot sa-i intreb inainte daca stiu despre ce e vorba. Guess what? Nu au numerele de telefon ale magazinelor Vodafone.

Wtf! Nu e companie de telefonie mobila? Cum poti sa vinzi telefoane si servicii de telefonie mobila si sa nu stii care e numarul magazinului tau de la Constanta?

Am sunat si la Apple si mi-au zis sa incerc la Noumax, iStyle si inca un service provider din Bucuresti. Calculul meu e simplu: ma costa cel putin 18 lei un drum de curier pina la Bucuresti, deci 36 lei dus-intors. Cind ajunge incarcatorul de iPhone la Service ei imi dau verdictul – se inlocuieste sau nu. Un incarcator nou costa pina in 50 lei. Nu prea merita bataia de cap…

A urmat episodul RDS. Am mers la magazinul RCS-RDS din Constanta (cel din centrul orasului) si am stat jumatate de ora la coada. Macar au scaune confortabile…

A urmat o discutie cu o doamna care-mi dadea din cap a “NU” la tot ce-i spuneam eu. Concluzia este ca:

– nu e nevoie sa mergi in magazin ca sa iti prelungesti abonamentul la Internet si sa beneficiezi de dublarea vitezei (de la Fiberlink 100 la 200)

– nu se stie cind incepe promotia

– “Cine v-a zis sa veniti in magazin? Colegii de la Call Center? Aaa, pai ei habar nu au. Pai la noi nu exista niciun fel de comunicare…”

– Oferta cu prelungirea abonamentului la cablu TV la care primesti un televizor gratuit e doar in Brasov si Bucuresti.

– nu stim cind / daca va ajunge oferta cu televizorul si in Constanta.

Acum am inteles de ce Vodafone si RCS-RDS colaboreaza bine…

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația boio.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe boio.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

7 Comments

  1. Las ca la mine mi-au servit vreo 2 versiuni diferite -call center si ghiseu – (pentru fiberlink 1000) vinerea asta, dar cu mesaj identic … in orasul in care stau nu se poate (langa Brasov, motivele fiind “evidente”: infrastructura bla bla). Azi au venit si L-AU INSTALAT… deci nu se poate :)))))

  2. Si in Bucuresti oferta cu televizorul este si nu este … teoretic este .. practic ei spun ca oferta este valabila exclusiv prin intermediul agentilor de teren , daca te duci la un punct RCS-RDS iti vor spune ca nu te pot ajuta .Am luat numarul de telefon al unui agent de teren evident de pe un afis cu reclama la oferta respectiva si mi s-a spus ca oferta este valabila in alte sectoare ale bucurestiului, nu si in sectorul meu (locuiesc in sectorul 6), dar ca respectivul agent vorbeste cu seful sau si ca revine cu un telefon mai tarziu ,nu a mai sunat .A mai trecut o luna si gasesc afisul lipit chiar la mine in fata blocului , la numarul de telefon de pe afis nu raspunde nimeni .. concluzia ar fi ca peste tot sunt numai vorbe … nu stiu unii de altii si nici nu prea ii intereseaza.. trebuie parca sa te rogi de ei sa prelungesti un contract ..

  3. de cativa ani nu mai poti suna la un magazin vodafone, trebuie sa mergi personal acolo. vorbeam cu cineva din centrala si nici ea nu putea, comunica cu cei din magazin prin email. wtf.

  4. Este doar o strategie de marketing. Evident ca nici nu exista asa ceva. Este doar o metoda de se face mai cunoscuti. Si eu am sunat la RDS si am fost si la un sediu aici in Cluj si rezultate sunt tot aceleasi. Nimeni nu stie cand incepe promotia cu abonamentele dublate ceea ce este super grav in conditiile in care toate informatiile legate de acest aspect se regasesc pe site-ul lor official. PENIBIL>].

  5. Salut Adrian,

    Legat de dublarea vitezei la internet de la RCS-RDS, saptamana trecuta am sunat si mi s-a spus ca este un comunicat de presa si nu se stie data oficial de intrare in vigoare a acestei promotii si sa revin in 2 saptamani cu un telefon. Dar, pe internet am gasit persoane care au primit dublare vitezei la internet deja fara nicio interventie la relatii cu clientii.

    Ca spui Vodafone sau Orange (nu stiu de Cosmote), nu exista numere in magazin, ei vor sa faca o promovare fortata, respectiv nu au numere, iar daca iti arde buza mergi in magazin si poate te tenteaza ceva din rafturi sau nu mai mergi deloc si alegi cel mai ieftin serviciul din piata pentru ca in Romania conteaza doar pretul, relatiile cu clientii sunt aproape la fel la companiile de telecomunicatii / internet.

    AlexB

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*