Nici angajatii RCS-RDS nu stiu ce oferte au

Azi a aparut pe net noua oferta de fidelizare pentru Internetul RDS. Intamplator am aflat de ea pe Twitter dupa pranz si am citit detalii pe capital.ro.

Oferta e buna pentru cei cu abonamente mici (29 si 39 lei) pentru ca ei primesc dublarea vitezei de download. Cei cu Fiberlink 500 si 1000 primesc doar reduceri nesemnificative de pret. Conditia este sa ramai in retea pentru inca 12 luni.

Eu am de gand sa raman pentru ca sunt multumit de net-ul prin cablu de la RDS, asa ca pentru aceiasi 39 lei/luna o sa primesc viteza de 200 Mbps in loc de 100.

In anuntul lor, RCS-RDS anunta ca poti sa beneficiezi de modificari daca suni la

Infoline 03XX. 400 414, unde XX reprezintă prefixul judeţului, iar pentru Bucureşti, 031 400 4414, accesând www.contulmeudigi.ro sau în orice punct de prezenţă RCS & RDS.

Am intrat in cont si nu aparea optiunea, asa ca am sunat la 0341.400.414. Mi-a raspuns dupa 3 minute o doamna, i-am spus ce vreau. De 3 ori. Ea insista ca vreau sa trec de la Fiberlink 50 la 100. I-am zis ca vreau oferta cu 200 si m-a pus On Hold.

Alte citeva minute mai tarziu a revenit la sentimente mai bune: pot sa fac asta daca merg la un sediu RCS-RDS. Ii explic ca in anunt spune ca pot sa fac si prin telefon, ma pune iar in asteptare si apoi isi da seama ca… am dreptate, dar nu pot sa beneficiez de noua oferta acum.

Explicatia ei era ca oferta o sa vina peste citeva zile.

Peste cite?

Well, nici ea nu stie. Sa mai incerc un telefon pe saptamana viitoare.

PS: Apropo, mi se pare foarte interesant ca odata cu pretul creste viteza de download, dar nu si cea de upload. Nici chiar pentru cel mai scump abonament.

14 Comments

  1. “traim in romania si asta ne ocupa tot timpul!” – un citat destul de trendy. eu de cate ori merg la vreun punct de lucru RDS ma simt ca in epoca de aur la coada la paine – nu odata m-am intors dupa 1h de stat la coada fara nimic; nu are rost sa detaliez ca doar ma voi enerva si voi fi frustrat toata ziua.
    cu toate neputintele/lipsurile/lipsa de profesionalism/inconstienta si indiferenta lor inca le sunt si le voi mai fi client deoarece serviciile contractate de la ei ma multumesc din punct de vedere pret/calitate.

  2. Din grafic vad ca daca am net la 39Ron am net gratuit pe tel fara a mai plati ceva in plus..Gen reclama “moneda? Che moneda”. Doar ce am fost azi si am luat un nano sim si cat pe ce sa ma pacalesc cu un tel Allview cu abonament pe 2 ani…mai astept pt net pe mobil?

  3. @Bogdan: ma tem ca nu inteleg intrebarea ta. Daca te referi la acel stick gratuit pe care il ofera Digi, trebuie sa mergi la ei la sediu si sa-l ridici, daca il au.

  4. pt cine nu vrea acel stick usb (gratuit cu un anunit abonament de internet) se poate schimba cu microsim/nanosim doar cu date. este tot gratis sdoar ca nu se mai primieste stickul usb. dupa ce am fost cateva ture la sucursala RDS din timisoara si am avut diverse discutii despre cum si de ce vreau eu miscrosim am dat de un baiat care mi-a zis ca se poate sa primesc microsim in loc de stick usb cu sim normal. eu initial am tot incercat sa schimb sim-ul ce il aveam cu un microsim(sa bag in ipad) si omu m-a convins ca decat sa incerc diverse actiuni care nu prea mi se merita(abonament extra cu/fara minute si date) a vazut ca am 2 adrese la care am internet si pe una nu am primit acel stick; asa ca in loc de stick mi-a dat acel microsim in aceleasi conditii care ar fi fost la stickul usb.

    nu prea are legatura ce am zis eu aici cu postul initial, dar sper sa ajute pe unii pe viitor.

  5. Ce veste proasta mi-ai dat, Adi! :))
    Tocmai am prelungit la începutul acestei luni abonamentele pt toate serviciile, insa cei de la retenție nu mi-au spus nimic de oferta amintita mai sus.
    Tot ce am primit a fost o reducere de 50% din prețul abonamentelor pt primele 4 luni…mai aveam posibilitatea achizitionarii unei tablete, dar nu m-a interesat.
    Poate sa-mi spună cineva daca este mulțumit de serviciul Digi Net Mobil? Viteza …acoperire etc
    Dețin de cateva zile un sim de date de la Rds, il “folosesc” intr-un iPhone 3G….dar merge GROAZNIC. Astept minute bune sa încarce un site. Sa fie de vina telefonul vechi, cartela, sau serviciul este de tot c….ul??? Menționez ca locuiesc in buc, deci semnal ar trebuii sa fie …
    Adi, ms pt info ;)

    P.S. Nimic despre iPhone 6 ?( 4,7 inch -5.5 …)

  6. De obicei, noi aflăm pe mail de ofertă, RDS o publică pe site, apare la TV, iar apoi sunt informații și cei de la Relații Clienți :)

    Eu așa am pățit cu cardul CI+

  7. @Adi: discuta cu ei. e posibil ca oferta de dublare a vitezei sa mearga in paralel cu celelalte.

    Cit despre Digi Mobil, eu il am pe stick. Viteza e ok pt browsing, nu pt download si upload, dar iti faci treaba cu el. Acoperirea in Constanta si in Mamaia e ok. Nu am mers cu el prin alte parti.

  8. Intrebarea este daca am net gratuit pe tel daca sunt abonat Fiber link 200+ cablu TV +HBO+tel acasa? Sau tb sa aleg un abonament de 2 , 3 sau 5 euro.
    In loc de internet pe stick pot alege net pe telefon?
    Alt zvon pe care l-am auzit este ca o sa avem net gratis si in afara zonei lor de acoperire cand reteaua merge pe Vodafon incepand din august.

  9. @Bogdan: ma tem ca nu inteleg intrebarea. tu vrei abonament pt telefonul mobil?

    Da, povestea cu data roaming national prin Vodafone este adevarata. Initial spunea ca o sa mearga din iulie. Nu stiu daca termenul a fost schimbat.

  10. Adi…net pe tel vroiam gratis…asa iese din grila la optiunea Fiber Link 200, nu? Digi Net Mobil inclus…nelimitat. Apoi am mai citit pe site si nu este pt mobil si pt stick Usb.
    Multumesc :))

  11. Apropo de marirea/dublarea vitezei la internet: deocamdata e praf in ochi ,cel putin la mine in bloc e imposibil momentan! Am fost alaltaieri sa solicit dublarea vitezei de la 100 la 200 gratuit,asa cum e in reclama lor si pentru ca la intrarea in bloc nu exista momentan aparatura care sa permita acest lucru cei de la sediul local (Sighisoara) mi-au sugerat sa fac o sesizare in scris (deci ei nu mi-au preluat sesizarea la sediu!) pe pagina de net RCS-RDS in aceasta privinta…am sunat la Call-center si nici acolo nu au vrut sa preia sesizarea,m-au recomndat acelasi mod:in scris,pe net…am scris si acum astept….cat?…pai probabil saptamani bune ca la ei asa e cu toate…

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*