Campania de reclame de craciun a Microsoft este una multi-product. Clipul e funny si bine facut. Evident, ce fac ei acolo nu dureaza 31 secunde, ci vo 20 minute, dar e de apreciat ca Microsoft isi schimba putin stilul.
Eu ma intreb de ce in fiecare reclama de-a lor apare cite un personaj din asta creepy…
Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.
Publicația boio.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.
Informațiile de pe boio.ro sunt obținute din surse publice și deschise.
Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.
toata lumea face telefoane, asa ca Mozilla nu vrea sa ramana mai prejos. Butoane fizice care sa-si schimbe background-ul in fct de ce e pe ecran suna bine, dar parca […]
Si ca orice misiva peste care a trecut timpul, hartia se ingalbeneste. Logo-ul Gmail a fost schimbat de astazi. “M”-ul este mai wide, mai mat si mai ingalbenit de timp. […]
Mie personal nu-mi place, chiar dacă e bine făcut.
Ma face sa-mi sterg Windows dupa reclama asta. Pacat ca nu ruleaza Skyrim pe OS X sau Linux.
Ce-are baba cu iPad-ul? Ceva de genul e reclama asta. Nu ma determina deloc sa cumpar produse ori servicii Microsoft. Praf. Tot mai praf..