Micile diferente de… marketing

Chiar ieri postam despre noua reclama pentru Lenovo Yoga. Clipul lor se axeaza pe o comparatie cu iPad si vrea sa demonstreze ca jucaria Lenovo e mai buna in sala de clasa pentru ca stie sa vada emailuri, prezentari, carti si note simultan.

Astazi Apple isi relanseaza pagina dedicata Educatiei. Cu citate sobre, imagini colorate si promisiuni garantate de experienta lor si de miile de aplicatii pentru elevi, studenti si profesori.

Stiu ca pare greu de crezut, dar uneori experienta invatarii in sala de clasa nu se rezuma la o tastatura.

“We believe that technology has the power to transform the classroom. It can pave new ways of thinking. New ways of sparking ideas. Yet the foundation never changes: A dedication to learning that’s always been part of our DNA. We’ve been proud to work alongside educators and students to reinvent what it means to teach and learn. And together we’re going things we never thought possible.”

Da, stiu, e tot marketing. Dar parca e facut cu cap.

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația boio.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*