customer service americanesc

cind vine vorba de customer service americanii sunt tare ciudati. e greu oare sa intelegi ca eu nu vreau lucruri gratuite, in semn de scuze ci un serviciu bun?

am fost de craciun intr-un restaurant oarecare. era o combinatie intre cheese burgers si mancare cu specific de hawaii (ceva mai mult decit un fast food cu pretentii). era putin trecut de zece dimineata asa ca oamenii avea si meniu de mic dejun si de prinz.

am comandat pentru doi. aveam de discutat asa ca timpul a trecut repede. dupa 40 minute insa, chelnerita nu ne adusese inca mancarea. am observat ca se ocupa si e bar si alerga si pe la mese. desi erau destui chelneri in jur. cind am intrebat-o ce e cu mancarea noastra a ridicat din umeri si a balbait ceva de genu ca sunt in urma cu niste comenzi.

dupa 10 minute mi-a venit cheseburgerul pe jumatate nefacut si niste chese fries care erau chiar buni.

persoana care ma insotea comandase clatite si oua ochiuri (mda, mic dejun americanesc). a primit mai putine clatite si nici un ou. peste 15 minute, dupa insistente i-au adus o omleta. deci cu totul altceva fata de ce comandase. au realizat ca suntem nemultumiti, si-au cerut scuze si au promis ca portiile servite persoanei cu care eram nu vor fi taxate.

americanii au in singe customer service-ul. si daca vine vorba de restaurante, singura metoda prin care stiu sa-si ceara scuze este sa iti ofere masa in mod gratuit. persoana in cauza vroia insa doar o masa de craciun buna. ma gandesc ce s-ar fi intamplat intr-un restaurant romanesc?

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*