ZebraPay prezintă soluții inovatoare pentru tehnologia self-service la CommunicAsia 2016 Singapore

Adrian Badea, CEO ZebraPay
Adrian Badea, CEO ZebraPay

Adrian Badea, CEO ZebraPay

Compania ZebraPay expune soluții inovatoare pentru tehnologia self-service la standul României din cadrul târgului CommunicAsia 2016 care are loc în Singapore, în perioada 31 mai – 03 iunie 2016. Târgul este dedicat tehnologiei informației și comunicațiilor și prezintă cele mai noi și revoluționare tehnologii din domeniu.

În cadrul expoziției ZebraPay participă în calitate de provider independent de software pentru terminale de tip self-service. Soluțiile ZebraPay au aplicabilitate in diferite domenii, precum: utilități publice, telecomunicații, asigurări, bănci, retail etc.

„Conectivitatea și mobilitatea sunt pilonii unui viitor inteligent. Asia cuprinde aproape jumătate din utilizatorii de Internet din lume și țările din regiune sunt dornice să implementeze noile tehnologii. ZebraPay are potențialul și cunoștințele necesare pentru a deveni furnizorul de tehnologie self-service al acestor țări. Suntem convinși că participarea la CommunicAsia 2016 se va dovedi extrem de fructuoasă pentru business-ul nostru”, a declarat Adrian Badea, CEO ZebraPay.

ZebraPay este compania românească̆ de software cu cea mai mare creștere din topul Inc. 5000 Europe, fiind clasată în primii 1% dintre nominalizați, cu o creștere de 983%, în ultimii 3 ani. Anul trecut, compania a devenit lider de piață în industria terminalelor de plăți self-service, ajungând să opereze peste 1.800 de terminale la nivel național.

ZebraPay este, de asemenea, ocupanta locului 6 în clasamentul Deloitte CE Technology Fast 50 2015, cea mai bună poziţie ocupată de o entitate românească prezentă în top, cu o creştere de 998%.

„CommunicAsia 2016 este un centru al tehnologiilor de nișă și oferă oportunitatea de a întâlni lideri din industrie și potențiali parteneri de pe piețele emergente. Ne dorim să devenim un partener de încredere pentru toate companiile care conștientizează nevoia de a implementa sisteme self-service, sigure și rapide”, spune Adrian Badea, CEO ZebraPay.

Rețeaua ZebraPay este alcătuită din 1850 de terminale de plată, amplasate în peste 350 de localități din țară. Compania pune la dispoziția clienților 94 de servicii, printre care amintim: plăți facturi, rovinietă, reîncărcare cartele prepaid, plăți online, monedă virtuală, bilete de tren și bilete la spectacole.

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația boio.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe boio.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*