7card în județul Constanța: 6.000 de ore de sport realizate în primele nouă luni ale anului și trei milioane de calorii consumate

Sigla și motto 7card
Sigla și motto 7card

Am participat, pe 4 noiembrie, la o conferință de presă mai atipică, în Constanța. Fondatorii 7Card au venit să ne vorbească despre aplicația lor și despre un model de business nou în România.

Pentru cine nu știe ce e 7card, încerc să-i fac un scurt rezumat: este un fel de card de beneficii virtual. Îți convingi angajatorul să facă un contract cu ei și să-ți plătească o parte din abonamentul lunar (să zicem 70 din cei 100 lei/lună) și restul de 30 lei îi achiți tu. Ai acces la câteva sute de săli de sport și nu numai și reduceri la saloane de beauty sau altele din domeniu.

De ce ai face asta? Well, dacă ești un “gym rat”, oricum dai banii pe un abonament lunar de sală, așa că mai bine dai pe o aplicație care îți oferă acces la orice sală din România. În plus, o parte din bani îi dă angajatorul.

Aplicația pare interesantă, deși… neterminată (meniul de NEWS și altele nu merg sau au bugs). Da, știu că asta se rezolvă relativ ușor. Dar experiența completă o ai atunci când vezi un produs bine făcut de la început.

Ce-mi place: faptul că ai acces la un pachet nelimitat de spațiu și ore de lucru pentru o sumă modică. Iar ideea în sine e cool. E un fel de Spotify cu săli de fitness.

Ce nu-mi place: faptul că doar un angajator poate să-ți facă un cont și apoi să plătească lunar o parte din acel abonament. Tu, ca persoană fizică, nu poți să faci asta. O firmă mică (cu până la 30 angajați) nu e motivată să facă asta. E nevoie să mai zic că impozitul pentru angajator este de 70%? Adică dă el 70 lei pt tine și mai dă și la Stat 49 lei.

Redau integral comunicatul 7card post-conferință:

Angajații din județul Constanța care beneficiază de abonamente la sălile de sport și relaxare din rețeaua națională 7card au făcut aproape 6.000 de ore de mișcare în perioada ianuarie -septembrie 2019, reprezentând echivalentul a 250 de zile, respectiv opt luni, și au consumat aproape trei milioane de calorii, arată un studiu care analizează activitatea abonaților celei mai mari rețele de centre sportive din România.

Constănțenii sunt foarte activi la primele ore ale dimineții, intervalul orar în care cei mai mulți dintre ei practică activități sportive fiind între 8 și 10. Marțea este ziua săptămânii cu cel mai mare trafic înregistrat în sălile de sport și relaxare din rețeaua 7card. Luna mai a fost cea mai activă din primele nouă luni ale anului, iar vârful activităților sportive a fost atins pe data de 21 mai 2019.

“Piața de profil din județul Constanța are un potențial mare de dezvoltare, iar interesul manifestat de companii față de abonamentul 7card se înscrie pe un trend ascendant. Cu un tarif mai mic cu 25-30% față de media pieței, abonamentul 7card este un beneficiu extrasalarial foarte important în relația angajator-angajat, dar și o investiție pe termen lung deoarece companiile își doresc angajați sănătoși și eficienți. Majoritatea angajatorilor care oferă abonamentul la sport activează în domeniul retail, FMCG, sectorul public, farmaceutic și bancar. În topul companiilor și al asociațiilor profesionale care oferă abonamentul 7card ca beneficiu extrasalarial putem menționa Sindicatul Sanitas Constanța și CHS – Silotrans Constanța”, declară Andrei Crețu, co-fondator 7card.

Cele câteva sute de abonați activi ai rețelei 7card Constanța au acces la opt centre sportive și de relaxare. Din totalul lor, 55% sunt femei, iar 45% sunt bărbați. Vârsta medie a abonaților 7card din Constanța este de 31 de ani, dar segmentul de 33 de ani este cel mai activ. Cel mai tânăr client al sălilor de sport este un tânăr de 21 de ani (însoțitor), iar cel mai vârstnic, o angajată în vârstă de 51 de ani.

“La fel ca și în alte județe din țară, activitățile sportive cele mai populare sunt aerobicul, fitness-ul și cycling-ul. Dar există și o serie de activități sportive în trend, care stârnesc din ce în ce mai mult interes în rândul abonaților 7card din Constanța, și anume kangoo jumps, pilates și zumba. Iar cei mai activi abonați sunt angajații companiilor care activează în retail, sectorul public, logistică, FMCG și domeniul bancar”, precizează Andrei Crețu, co-fondator 7card.

Centrele de sport și relaxare din Constanța reprezintă 1% din numărul total al celor din rețeaua 7card. Până la finalul acestui an, 7card va ajunge la 50.000 de abonați activi, în timp ce numărul companiilor din sectorul public și privat partenere a depășit deja 2.000.

La nivel național, în 2018, considerat anul cu cea mai intensă activitate în rețeaua 7card, utilizatorii au realizat 1,8 milioane de ore de mișcare, echivalentul a 77.525 de zile sau a 213 ani, în care au ars un miliard de calorii.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*