WatchShop.ro estimează că brandurile exclusiviste să aducă 30% din cifra de afaceri pe 2020

WatchShop.ro aduce în România brandul de ceasuri de designer Marc Jacobs
WatchShop.ro aduce în România brandul de ceasuri de designer Marc Jacobs

WatchShop.ro lansează în România un nou brand de ceasuri premium, Marc Jacobs, și completează, astfel, portofoliul de mărci pe care le distribuie exclusiv. În prezent, WatchShop.ro, cel mai mare magazin online de ceasuri originale din România, distribuie în exclusivitate 5 branduri: Ingersoll, Accurist, Sekonda, William S și nou lansatul Marc Jacobs.

Până la finalul anului, WatchShop.ro estimează că va genera din vânzările celor 5 branduri exclusive aproximativ 30% din cifra de afaceri totală. Brandurile distribuite exclusiv pot fi găsite online pe WatchShop.ro, în showroom-ul offline din București, din Strada Morilor Nr. 42, precum și la cei 12 parteneri din țară.
Comerțul online este canalul perfect pentru retailul de accesorii, atrăgând tot mai mulți clienți din toate segmentele de public. La WatchShop.ro, acest lucru oferă o bază mai mare de analiză a preferințelor românilor în materie de ceasuri, astfel că selecțiile pe care magazinul online le oferă spre vânzare se pliază mai bine și mai rapid pe așteptările clienților.

„Am văzut, în ultimele luni, un interes crescut pentru ceasuri de designer, iar printre brandurile cel mai des menționate de clienții noștri se număra Marc Jacobs, pe care am decis să-l aducem în exclusivitate în România. Este un brand fashion, trendy și chiar aspirațional, aș spune, poziționat în zona produselor medium-high. Ne este foarte clar că, acum, Marc Jacobs se pliază foarte bine pe preferințele românilor, care caută ceasuri cu un design contemporan și pentru care alocă bugete mai mari decât o făceau înaintea pandemiei de COVID-19.
Este un moment oportun pentru comerțul online de ceasuri și bijuterii, care are toate premisele unei creșteri rapide, întrucât nevoia de interacțiune cu produsul nu este una mare, iar acest lucru este acum înțeles inclusiv de cumpărătorii care înainte erau exclusiv din offline”, spune Cătălin Florea, CEO WatchShop.ro.

În acest context, WatchShop.ro se așteaptă ca vânzările de ceasuri Marc Jacobs să genereze 10% din totalul înregistrat de retailer în 2020.
În prezent, WatchShop.ro listează peste 30 de modele de ceasuri Marc Jacobs, din colecțiile The Cushion, The Cuff și The Round, cu prețuri ce pornesc de la 1.250 de lei și pot ajunge până la 2.250 de lei.
Până la finalul anului, WatchShop.ro va diversifica gama de produse și va aduce mai multe modele Marc Jacob, în funcție de feedback-ul clienților.

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația boio.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe boio.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*