vodafone – nervii pe banii tai

sa zicem ca administrezi si patesti factura online. ca la orice firma serioasa. cind iti e lumea mai draga, vezi ca vodafone iti tranteste un mesaj de genu:

We are optimizing the myAccount application. The service will be unavailable until 11th of April. We apologize for any inconvenience caused.

mai baietzi, poate nu ne-am inteles bine cind am semnat contractu acu 9 ani… eu platesc la timp in fiecare luna dar daca voi nu stiti sa imi luati banii pt ca va ia cite o saptamana sa va puneti la punct sistemu nu e vina mea. si apoi cind apare cu intarzieri la plata facturii?

7 Comments

  1. Ha Ha Ha

    Pai si eu plateam facturile prin my account si acum citeva zile am vazut ca sint in mentenanta cu aplicatia pina pe 5 Aprilie.

    Se pare ca au mai lungit-o si cine stie cind se vor opri.

    Probabil cauta oameni sa le rezolve problema.

    Apropo de asta si sistemul de plata este aiurea eu am avut probleme in trecut cu el in sensul ca desi primeam mesajul ca totul este OK plata nu se efectua si factura raminea neplatita. In plus pe e mail sau pe telefon nu primeam NIMIK (ba fraiere ai platit factura, mai animalule vezi ca nu putem procesa plata ta)

  2. @tim: nu am card romanesc si nici nu ma intereseaza sa-mi fac. prefer sa platesc online, cu cardul meu de bank of america. ca d-aia sunt clientu unei companii multinationale de telefonie mobila.

  3. Ce nu pricep eu este ce treaba ai tu cu Vodafone. Ai plecat cu abonamentul in State? Chiar il folosesti pe malurile Atlanticului in roaming?

  4. @stash: atit abon meu cit al prietenei sunt pe numele meu. le am de 9 ani si vreau sa le pastrez asa. citeodata mai vb de pe abon ala in roaming…

    in plus cind vin in tara am nevoie de un abon pt ca vb destul de mult.

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*