Studiu Kantar România: 54% dintre români vor cumpăra cel puțin un produs de Black Friday

Black Friday. FOTO Miele

Nouă din zece români știu ce este Black Friday, iar mai mult de jumătate dintre ei intenționează să achiziționeze cel puțin un produs în ziua cu cele mai mari reduceri din an, potrivit unui studiu Kantar România.

„În al 10-lea an de când Black Friday se organizează în România, evenimentul a câștigat tot mai mulți adepți. Anul acesta datele ne arată o creștere atât a intenției de cumpărare faţă de anul trecut, precum și o creștere a preferinței pentru cumpărăturile online, tendință cu siguranță accelerată și de lunile de pandemie”, a spus Pepa Adriana Gheară, Account Manager Kantar România.

Potrivit studiului, 54% dintre românii cu vârste cuprinse între 18 și 65 de ani doresc să cumpere cel puțin un produs de Black Friday si intenționează să aloce în medie 2.200 de lei pentru a beneficia de reduceri.

Studiul arată și o preferință crescută pentru mediul online în rândul potențialilor cumpărători de Black Friday: 46% dintre aceștia se gândesc prima oară la un magazin online, înregistrând o creștere de 20% față de anul trecut. eMAG se află pe primul loc în clasamentul retailerilor online luați în calcul pentru cumpărăturile de Black Friday, urmat de Altex.ro și Flanco.ro.

În privința produselor pe care doresc să le cumpere, datele arată un interes crescut pentru produse pentru întreaga familie precum electrocasnice și  televizoare, dar și pentru telefoane mobile și îmbrăcăminte.

Ce intenționează românii să cumpere de Black Friday 2020

  • Electrocasnice mici
  • Televizoare
  • Telefoane mobile
  • Îmbrăcăminte
  • Frigidere
  • Mașini de spălat rufe
  • Laptopuri
  • Home & Deco
  • Încălțăminte
  • Aragazuri

Studiul Kantar România a fost realizat în perioada 27-30 octombrie, pe un eșantion de 2003 respondenți, cu vârste cuprinse între 18 și 65 de ani, din întreaga țară.

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația boio.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe boio.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*