strategie de vanzari online in …offline

site-urile de electronice americane au dezvoltat o idee f mijto. nu e veche, dar daca te tii de ea, rezultatele sunt f bune.

mai toate sunt afiliate cu au in subordine cite o revista de… guess what?… electronice. atunci cind comanzi ceva a ei pe site te intreaba daca nu vrei sa te abonezi gratuit si la revista X. daca e gratuit… o cumpar! zice clientu…

in ultima luna am primit de 2 ori, tot atitea numere dintr-o revista destul de bine scrisa. glossy, poze mari – frumoase, review-uri, clasamente, preturi, prognoze si alte cele. ca sa nu bata la ochi, atunci cind vine vorba de un produs e mentionat site-ul producatorului samd.

din loc in loc, sub forma de pagini de reclama apare si firma mama: acel magazin electronic. nimik rau in asta, pt ca mai avem reclama si la alte produse..ar zice un cititorul…

secretul e altul: produsele care isi fac reclama sunt vindute tot de magazinu X.

strategia e cit se paote de simpla: tu citesti acolo despre un produs. vezi ce e bine si ce e rau la el, vezi un pret si apoi intri pe net sa-l cauti. instinctiv te duci la magazinu de unde ai mai cumparat. (adik chiar la ala care iti trimite revistutza). si asa cercul se inchide.

de aici mai au de invatat unii precum eMag, zoop sau fungift.

ma ofer scriitor la revista. cine vrea?

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația boio.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

1 Comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*