9 Comments

  1. Ma bucur ca macar avem pe ce sa ne bazam, in caz ca avem probleme cu iphone-ul, ca altfel ce am face? insa trebuie neaparat incercati si cei de la orange, sa vedem cat sunt de capabili:D

  2. adriane o intreabare am daca ma poti ajuta la versiune 2.0 cum fac sau ce trebuie sa instalez dupa app store cand dau mesaje sa nu mai apara corectarea aia si as vrea sal scot tot am cautat si nam reusit ma poti ajuta te rog

  3. Salut Adrian.
    Am un iphone versiunea 1 (nu 3G) si abonament la ORANGE de cativa ani. Acum ca Iphone este vandut doar prin acest operator in Romania, ma intrebam daca pot sa updatez firmware-ul la ultima versiune oficiala (parca este 2.02)direct din Itunes fara niciun fel de “artificii tehnice” (a se citi: legal”

    Multumesc anticipat.

  4. @andrei: e interesant de stiut. eu am intrebat asta de mult. astept si eu un raspuns. cel mai simplu e sa intrebi la serviciul lor de relatii cu clientii si sa ne zici si noua.

  5. Pai… ce sa zic.. n-am mai avut rabdare si … am facut-o. Din pacate rezultatul nu este cel dorit. La final de update primesc un mesaj de genul ” Cartela sim nu este compatibila, va rugam introduceti cartela unui operator compatibil” (cam asta e traducerea – nu mai stiu exact textul)… Oare era prea frumos sau chiar nu se poate??

  6. Exista in cydia o aplicatie care se numeste “disable auto-correction” si nu-ti mai apare atunci cand scrii mesaje.

  7. Salut din nou.Sa spunem ca am anumite cunostinte “from inside” si intr-adevar din anumite puncte de vedere nu sunt pregatiti.Dat fiind ca iPhone este complet diferit fata de tot ce am intalnit noi pana acum si datorita faptului ca agentii lor nu au primit un training temeinic (prin practica pe iPhone) a iesit ce a iseit.Un aspect negativ al problemei este totusi dat si de clientii care nu cunosc ce este iPhone.Acea parte de clienti care au bani de la mami si tati si nu inteleg care este diferenta dintre Apel Video si 3G(de ce scrie dom’le pe el 3G si nu poate sa te vada ala cu care vb pe ecran).Lumea la Orange este obisnuita cu WAP.iPhone nu are asa ceva(direct web care e mai scump).La fel cu functia blue-tooth…”de ce nu pot dom’le sa trimit melodii prin blue”.Explicai copilului de 15 ani care a primit tel de la ta’su ca tel pe care a dat 15 milioane nu poate face cateva functii care pt alte tel sunt de baza.In ca o dovada ca lumea de rand nu e pregatita in romania pt iPhone.Noi nu suntem instare sa trecem de la rahatul ala de wap catre web si vrem Mac pe telefon…trist dar adevarat.Si orange a zis ca face afacere…a facut valva cu o oferta pt care nu are suport(iar).Vai de clientii care asteapta sa fie ajutati si mai ales vai de agentii care trebuie sa-i ajute.

  8. salut, am si eu o mare suparare,de 10 zile tot sun pe la operatorii oarnge ptru ca nu pot sa-mi verific ce credit am,,i-mi spune mesajul:,,stimate client nu putem oferi informatzi despre acest abonament”i-mi inregistrara cerera si cu asta am ramas ca problema tot nu mi-au rezolvato,sa fie nepasare, sau chiar asa de complicata este problema de necesita saptamani ptru. a putea fi rezolvata?! poate potzi sa-mi dai tu un raspuns sau o sugestie,ms frumos.

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*