11 Comments

  1. @Virgil: faptul ca un tip se joaca cu mainile timp de un minut si jumatate si la final apare un telefon nu-mi spune nimic despre produs. Reclama asta putea sa fie pentru un nou software de grafica, pentru o scoala de dans, pentru cine-stie-ce aparat pentru surdo-muti si pot sa-ti dau o gramada de alte exemple care nu au nicio legatura cu un telefon.

    “Unleash your fingers” nu imi spune nimic despre un telefon. Mai ales unul care are, probabil, Swype si care nu cere decit un deget plimbat repede pe taste. Mai mult imi folosesc degetele pe o tastatura, sau pe un pian.

    Am zis ca reclama e interesanta, dar nu imi spune nimic despre un produs nou si, ce e mai grav, nu ma face sa-l cumpar sau sa-mi doresc sa caut informatii suplimentare despre el. In cel mai bun caz voi cauta sa vad cine e personajul din imagine si daca mai sunt si altii care fac clipuri de genul asta.

    Cit despre aluzia ta (aruncata aiurea) despre Apple – nu imi aduc aminte de reclame facute de catre ei care sa fi aratat produsul la finalul unui clip care nu spunea nimic despre el.

    Dar probabil ca Samsung si-a luat-o prea tare dupa ce au salvat pisicile din copaci cu Galaxy Tab 10.1

  2. de acord cu Adi, si cred ca la o statistica ar fi 80% Apple si 20 Samsung, oricum razboiul asta dintre Apple vs. Samsung no sa inceteze prea curand, mereu vor fi pareri pro si contra

  3. Haters will be hating =)))) mda…se pricep la grafica =))) oau…cat de tare, imi iau si eu un galaxy s2 ca sa fac si eu asa din degete :))
    Apple au reclame interesante…Samsung au facut o reclama…care sa nu aiba nicio legatura cu telefonul =)))

  4. probabil se leaga de faptul ca acest telefon ar putea randa chestii d-astea la ce procesor are.

  5. @ionut: niciun telefon nu poate sa creeze (nu exista software) asemenea grafica. cit despre randat… probabil ca orice smartphone din 2011-2012 poate sa o randeze, dar dureaza o zi intreaga. e ca si cum ai avea un computer slab.

  6. Voi v-ati uitat la clip, sau nu? Ca dupa comentarii, incep sa cred ca doar ati ascultat melodia de pe fundal.
    @AlexS: “Haters will be hating” ? Vezi ca iPhoneul 4 al tau are procesor facut de Samsung, asa ca lasa “hatingul” ala.
    @Adrian Boioglu: Uita-te mai atent la miscarile lui, atunci cand incepe elementele grafice in clip. De exemplu globul, care de obicei e logoul pentru browsing web, sau cand duce mainile la ochi, si se aude acel shutter sound – fotografii (si editarea lor, ca permite asta un smartphone acum). In afara de asta, ecranul are 4.3, spatiu destul sa te joci cu multe degete, mai ales pe un display capabil sa monitorizeze cel putin 10 inputuri touch simultan (vezi youtube). Si reclamele nu trebuie sa-ti spuna nimic despre produs, ci trebuie sa te prinda. Sa te faca pe tine sa te interesezi despre acel produs. Si reclama e chiar foarte bine gandita. Stai un minut si ceva gandindu-te “La ce naiba mai e si reclama asta?”. Daca ai vedea aceasta reclama pentru prima oara, si nu ai sti la ce e dinainte, ai sta garantat sa o vezi toata, doar pentru a afla numele produslui.

  7. Si inca ceva. Exista softuri ce pot crea si simula astfel de grafica. Sunt pe youtube clipuri, de la nVidia, cu Tegra2, si ce poate face acesta cand unul din coreuri este dedicat integral graficii.

  8. @Ovidiu Ionita: Eu inteleg dintr-o reclama ca trebuie sa-mi atraga atentia asupra produsului. Asta nu-mi atrage atentia asupra unui telefon. Daca as vedea-o din nou peste 5 luni nu as mai stii la ce e, dar as stii ca era o reclama interesanta cu unu care dansa cu mainile. Daca imi ramanea in minte numele telefonului sau ma facea sa-l caut in magazine sa il simt cu mana mea atunci reclama isi atinge scopul.

    Guess what, astazi de exemplu am pus mana pe un HP TouchPad. Vazusem anterior reclame si prezentari cu tableta WebOS si chiar vroiam sa o vad, asa ca atunci cind am zarit un colt de cutie m-am dus la ea si m-am jucat cu produsul HP. Ei si-au atins scopul. Samsung NU!

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*