O româncă la conducerea companiei bio-farmaceutice Takeda în România

Compania Takeda

Cristina Barbu este noul Country Head al companiei bio-farmaceutice Takeda în România. Având aproape 20 de ani de experiență în organizații farmaceutice cu focus major pe inovație, Cristina și-a început cariera în cadrul companiei Eli Lilly & Company ca Brand Manager, mai întâi în România, apoi în Europa de Sud-Est. Ulterior, s-a alăturat departamentului global de neuroștiințe din SUA, de unde a coordonat dezvoltarea strategiei globale de brand în Europa. Lucrând cu echipe multifuncționale din primele 10 piețe globale a reușit să construiască și să implementeze cu succes în cadrul acestor piețe strategia privind ADHD.

În 2010, s-a alăturat echipei AstraZeneca România în calitate de director de marketing, unde a pus bazele unei echipe performante, cu ajutorul căreia a reușit lansarea de noi produse prin implementarea de soluții personalizate ce au contribuit la creșterea accesului pacienților la inovație . S-a mutat apoi în Marea Britanie unde a preluat roluri cu responsabilitate crescută, în țările din Europa Centrală și de Est. Ulterior, între 2018 și 2020 a ocupat poziția de Respiratory Commercial Director International pentru Asia, America Latină, Rusia, Orientul Mjlociu și Africa.

“Mă alătur unei companii cu o tradiție impresionantă, de peste 239 ani, în cercetarea și dezvoltarea produselor inovatoare, bazată pe valori etice și, înainte de toate, acest lucru mă onorează. Ne aflăm într-un context special, în care sănătatea și sistemul medical se află pe buzele tuturor, prin urmare obiectivul meu principal este ca Takeda să contribuie la îmbunătățirea stării de sănătate a românilor, prin terapiile sale inovatoare și personalizate de ultimă generație, care salvează vieți. Consider că pentru noi este esențială consolidarea și dezvoltarea parteneriatului cu autoritățile, cu comunitatea științifică și cu asociațiile de pacienți. De asemenea, îmi doresc dezvoltarea și creșterea echipei Takeda România”, a declarat Cristina Barbu.

Takeda își concentrează eforturile în patru arii terapeutice majore: oncologie, gastro-enterologie, hematologie și boli rare dar investește de asemenea și în cercetarea și dezvoltarea terapiilor derivate din plasmă și în vaccinuri.

Takeda este o companie bio-farmaceutică globală cu o istorie remarcabilă de peste 239 de ani de activitate în slujba pacienților de pretutindeni. În toată istoria sa, Takeda a acționat în linie cu valorile sale fondatoare – integritate, echitate, dreptate și perseverență (Takeda-ism). Takeda își propune să-și îndeplinească obiectivele prin luarea deciziilor în funcție de 4 priorități: pacientul – plasarea pacientului în centrul tuturor acțiunilor, încrederea – câștigarea încrederii societății, reputația – consolidarea reputației și dezvoltarea afacerii. Pacientul, încrederea, reputația și dezvoltarea afacerii reprezintă elementele care sunt parte a procesului de decizie și a acțiunilor pe care Takeda le întreprinde, pentru a-și onora angajamentul față de calitate și pentru a face lucrul corect de fiecare dată.

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația boio.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe boio.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*