Noul instrument de planificare de la PlanRadar simplifică supravegherea proiectelor de construcții și imobiliare

Blocuri. FOTO Pixabay.com

PlanRadar, una dintre cele mai importante platforme digitale de gestionare a șantierelor de construcții și imobiliare din Europa, a introdus un nou instrument de planificare, conceput pentru a ușura provocările legate de construcții și întreținere, oferind o supraveghere mai clară a sarcinilor și ajutând la respectarea termenelor limită convenite.

Astfel, prin intermediul “Gantt View”, se pot vizualiza de la distanță și aprecia fazele – cheie ale unui proiect. Combinând interfața prietenoasă cu un afișaj ușor de vizualizat, aceasta le permite utilizatorilor să creeze programe de proiect după un model Gantt standard, universal recunoscut.

Spre deosebire de alte instrumente similare, “Gantt View” este compatibil cu tichetele existente în PlanRadar, ceea ce îl face mai eficient, mai flexibil și mai ușor de utilizat.  Acesta le permite utilizatorilor să planifice perfect parcursul proiectului, permițându-le să construiască grafice clare și solide din listele de sarcini existente, trasând reperele cheie și evidențiind acțiunile prioritare. Ajutând la identificarea din timp a problemelor potențiale, previne în mod direct întârzierile și asigură menținerea proiectelor pe drumul cel bun.

De asemenea, noua funcție asigură că întârzierile care apar în plan sunt evidențiate cu ușurință pentru o rezolvare rapidă și, pe măsură ce apar modificări în planul proiectului, utilizatorii pot glisa și plasa rapid informatii, pentru a actualiza eficient și fără probleme programul. În esență, aceasta le permite managerilor de proiect să urmărească orice modificări sau evoluții spontane.

Capabil să lucreze împreună cu alte softuri populare de programare a acțiunilor, clienții pot importa, de asemenea, programe din Primavera P6, Microsoft Project sau ASTA Powerproject. Utilizatorii pot adăuga apoi biletele PlanRadar în cadrul planificatorului și pot modifica etapele din PlanRadar, după cum este necesar.

Comentând introducerea acestei îmbunătățiri, Ibrahim Imam, co-fondator și co-director executiv al PlanRadar, a declarat “Succesul oricărui proiect se reduce la capacitatea echipei de a rămâne pe drumul cel bun. Nicăieri nu este mai adevărat decât în construcții, unde cea mai mică eroare sau defect poate avea ramificații uriașe. În plus, cu atât de mulți actori diferiți implicați în planificarea, construcția și faza de predare-primire, pentru a fi la curent cu fiecare aspect este nevoie de un program clar și solid, cu responsabilități clar alocate. În caz contrar, există riscul ca termenele limită să nu fie respectate, ceea ce duce la întârzieri costisitoare. Planificatorul PlanRadar este conceput pentru a preveni acest lucru, echipând managerii de proiect cu un instrument intuitiv cu care pot urmări progresul proiectului, asigurând în același timp supravegherea altor persoane relevante.”

Sander Van de Rijdt, co-CEO PlanRadar, adaugă: “Este important, de asemenea, ca orice nouă tehnologie să fie accesibilă și ușor de utilizat de către toți membrii echipei de proiect, pe măsură ce industria construcțiilor se digitalizează. Ca atare, interfețele ușor de utilizat au fost cerințe esențiale pentru acest add-on, ceea ce înseamnă că oricine poate lucra cu ușurință pe platformă. Vizualizarea noastră Gantt va continua să evolueze, noi capabilități urmând să fie anunțate în viitorul apropiat. Este una dintre numeroasele îmbunătățiri ale platformei pe care plănuim să le dezvoltăm pe parcursul anului 2022 și mai departe, oferind construcțiilor la nivel global instrumentele necesare pentru a susține o livrare mai eficientă și cu un nivel redus de deșeuri, care să obțină profituri mai mari.”

Această ultimă caracteristică este lansată imediat după lansarea soluției de integrare “PlanRadar Connect”, următoarea dezvoltare după ce start-up-ul a obținut o rundă de investiții de 69 de milioane de dolari în cadrul “Seriei B”.

Fondurile obținute pentru a îmbunătăți în continuare capacitățile de cercetare și dezvoltare ale companiei au fost direcționate către o gamă largă de inovații, inclusiv un nou centru tehnologic și o echipă dedicată inovației de produs pentru a sprijini platforma pe măsură ce aceasta crește și evoluează.

 

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația boio.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe boio.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*