New PC in the House

Is it just me sau ideea reclamei Windows este chiar stupida?

Femeia zice ca nu are nevoie de un computer nou pt ca ce are ea e suficient de bun. Microsoft zice “hai sa-i redecoram casa si sa o punem sa aleaga intre 21 de computere diferite (da, atitea au adus in casa)”. WTF?

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația boio.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

13 Comments

  1. Chiar ca WTF?… Inseamna ca isi forteaza clientii sa ia dreacu unu mai bun si sa-l arunce p-ala vechi care e si bun pt. ea… asta da marketing… dannnnggg! N-ai cu cine tata n-aaai cu cine! Meseriasi!

  2. Asteptam urmatoarele reclame cu skype care se va numi: Microsoft Internet Phone Professional Premium 2012.
    “Interesant” mod de a promova PC

  3. Ideea e ca cu windows ai mai multe marci din care sa alegi 8-|. Dar tot e idioata :)).

  4. dan B. ai inteles fix nimic. apple la conferinte ce zice despre iphoneurile vechi, pc-urile vechi etc.? Nu zice ca sunt cele mai proaste iar modelele noi sunt cele mai bune din galaxie?

  5. Incepe sa-mi placa aceasta polemica gen “pc vs mac” again, nu cred ca o sa vedem vreodata o reclama de la apple sa iti arate cum sa-ti arunci vechiul mac…..oricum
    No comment

  6. Ideea a fost buna dar cum a pus-o in practica e o idiotenie totala. Coca-Cola si Apple au cele mai bune reclame.

  7. Sa inteleg ca windows-ul vechi a fost prost si ne-a pacalit microsoft si acum vor sa isi indrepte greseala ne sfatuiesc sa aruncam vechiul computer cu win XP si sa trecem la win 7 (pe care il detest)?

  8. Ceeee???? Este pe bune reclama? Prima oara am crezut ca este facuta la misto. :PPPPPPPPPPP

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*