Microsoft nu stie sa piarda

Microsoft a pierdut 900 milioane de dolari cu Surface RT, dar inca mai crede ca cineva o sa le cumpere jucaria…

O reclama noua care vrea sa demonstreze superioritatea Surface RT fata de iPad a aprut astazi. Si totusi, nimeni nu pare interesat de jucaria Microsoft.

via

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația boio.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe boio.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

6 Comments

  1. @Ionuț Staicu: faza mai misto este ca articolul face referire la faptul ca Microsoft nu stie sa piarda cind vine vorba de vanzarile tabletelor lor versus cele ale Apple, iar Google Adsense pune o reclama targetata. Castigator: Google! :D

  2. Eu am IPad 2 de când a apărut si încă nu simt nevoia sa îl schimb pentru iPad 4 sau altceva. Consider ca dacă la telefoane mai mai ca ar putea merge si Android, in materie de Tablete IPad e net superior din toate punctele de vedere. Totuși pentru ca deja cunostea ecosistemul i-am cumpărat lui tata o Tableta cu Windows, un Samsung 500t. Marturisesc ca am rămas plăcut impresionat, iar dacă tabletele pe Android sunt o mizerie, pe viitor cred ca Microsoft va fi singurul competitor in stare sa perturbe vânzările iPad.

  3. Si eu folosesc Ipad2 de cand a aparut si mi-am pus de cateva ori problema sa strec la ceva mai nou, raspunsul fiind invariabil ca nu este inca momentu.
    Asa ca experiment, puneti cateva tablete diferite (Apple, Android, Windows) la indemana unui grup de oameni, si veti vedea atractia inexplicabila a majoritatii pentru Ipad.

  4. Problema e ca Surface a intrat mult prea tarziu pe piata. Strategia de marketing pe care o vedem aici e una buna, diferentiaza substantial produsele in favoarea Surface si cred ca va avea impact pozitiv.

    Au gresit sperand ca aliniindu-se la pret cu iPad, se vor bate umar la umar. Acum au sanse mai mari sa stabilizeze vanzarile.

    Vedem in urmatorul quarter.

  5. Eu n-as avea nimic cu RT, dar absolut toate aplicatiile interesante pentru mine au jos, la compatibility, on nota: except Windows RT. Consider ca RT nu exista pentru orcine vrea sa faca ceva serios cu tableta.
    Faza cu tastatura e tare, sunt sute de tastaturi pentru ipad. Sustinerea imtegrata e OK, dar de ce nu le arata din lateral, sa vedeam ce grosime au tabletele. Sa mai vorbim si de ecran ?

    USB-ul are importanta 0 pentru mine, la ce servicii de cloud sunt disponibile in ziua de azi. N-am mai folosit un thunb drive de aproape un an. Iar camera mea foto are wifi.

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*