Cauciucuri de masina (cititorii au cuvintul)

Unii prefera sa aiba 2 setruri de cauciucuri – de vara si de iarna. Altii isi cumpara un set universal si merg cu el peste tot.

Asadar, astazi facem un episod nou din serialul – Cititorii au cuvintul. Ce marci de cauciucuri isi merita banii? Povesteste-mi experienta ta referitoare la raportul pret/calitate. Care sunt marcile care nu au performante bune? Preferi sa circuli cu all-weather sau seturi separate de iarna/vara?

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația boio.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe boio.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

7 Comments

  1. Continental (nu degeaba au luat majoritatea premiilor in ultimii ani pt cauciucuri de iarna …si nu vorbesc de premii acordate de cine stie ce bagatori de seama, premii date de nemtii de la ADAC, Auto Motor und Sport, AutoBild, Powercar).
    Personal prefer doua seturi (daca ai unde sa le depozitezi e perfect) din mai multe motive:
    1. guma de iarna e de iarna, cea de vara e de vara … all-season-ul sau all-weather-ul mi se pare o tampenie (cand o sa se inventeze cauciucul care o sa ramana moale la -x-xx grade iarna sau care sa nu se insire pe asfalt la 30-40 grade vara …sa ma anuntati si pe mine) …credeti ca degeaba cauciucurile de genul asta sunt interzise in unele state,credeti ca degeaba unii producatori de renume nu fac strutzo-camile din astea ?
    2. de doua ori pe an scoti bani din buzunar pentru inlocuire si echilibrare
    3. am uzit de la altii (nu stiu cat de adevarata este informatia) ca, daca te tot joci cu ele pune-le – da-le jos – pune-le , se intinde insertia metalica de pe margine si poti avea surpriza sa nu mai calce bine pe janta, sa trebuiasca sa pui camera pe dedesubt daca vrei sa te mai folosesti de ele.

    Personal am folosit/folosesc pt iarna TS810 si TS830 iar pt vara PremiumContact2 si, atata vreme cat o sa-mi permit, nu o sa schimb brand-ul.

  2. E de preferat si chiar merita sa 2 seturi!
    Ce folosesc eu:
    Vara – cele stock (Michelin Pilot Primacy)
    Iarna – Dunlop Winter Sport M3

  3. E de preferat si chiar merita sa ai 2 seturi!
    Ce folosesc eu:
    Vara – cele stock (Michelin Pilot Primacy)
    Iarna – Dunlop Winter Sport M3

  4. Cauciucurile de iarna isi merita toti banii. Eu am masina cu tractiune spate si merg foarte des la schi. Fara cauciucuri de iarna nu as putea ajunge acolo unde imi doresc
    Ce folosesc eu:
    Vara – Good Year
    Iarna – Bridgestone

  5. Cauciucurile all-season nu or sa se mai fabrice, deci varianta asta pica, daca nu vrei sa iti iei 2 setuir pt. iarna si pt. vara, nu poti sa optezi decat pentru cauciucuri de vara noi pe care o sa le poti folosi si iarna 2 ani fara probleme.

  6. salut. eu lucrez de 4 ani jumate la firma Continental in timisoara, in sectia de control final, deci vad zilnic 15000 de anvelope in 8 ore :p si pot spune ca facem anvelope foarte bune. Foarte stricti pe calitate, daca vrei sa faci economie iti iei universale, dar nu se pot apropia de performanta iarna/vara. depinde si pe ce masina pui, cat de mult conduci, nu are rost sa iti cumperi 2 seturi si scumpe ca masina sa stea in parcare 5 zile din 7.. si preturile chiar nu le stiu, noi producem pentru export, in special pentru masini noi: opel, audi, bmw, nissan, ford, lista e mare :)

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*