Un roman (Stefan Asafti) incearca sa remixeze citeva branduri cunoscute.


Reactia designerilor mari din vest este unanim pozitiva. Mai multe – AICI.
Un roman (Stefan Asafti) incearca sa remixeze citeva branduri cunoscute.


Reactia designerilor mari din vest este unanim pozitiva. Mai multe – AICI.
Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.
Publicația boio.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.
Informațiile de pe boio.ro sunt obținute din surse publice și deschise.
Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.
daca te cheama yahoo si te gandesti sa-ti schimbi imaginea, atunci de ce ai face-o doar pe jumatate? logo-ul alaturat este de citeva zile pe pagina principala yahoo. ok. nu […]
Sunt doar reclame, dar au reusit sa faca o chestie pe care pina acum nu am vazut-o decit in Star Trek. Clipurile au fost filmate in film real, fara post-productie, […]
Jocurile cu ferme par sa fie tare la moda. Din pacate, toate au acelasi design fad. Azi am dat peste “Farm it!” – o aplicatie care se distanteaza de grafica […]
© boio.ro - 2006 - 2025 | Toate drepturile rezervate
Be the first to comment