Black Friday la eMAG, vânzări de 433 milioane de lei după șapte ore de la start, cu 60 milioane lei mai mult ca anul trecut

Black Friday la Emag

Românii profită de ziua cu cele mai bune prețuri din an și, la șapte ore de la start, au plasat comenzi în valoare de 433 milioane de lei, în creștere cu 60 de milioane comparativ cu ediția anterioară. O noutate a acestui an, rețeaua easybox a preluat un procent semnificativ de 42,7% din comenzi în orașele în care serviciul este activ. Procentul de plăți cu cardul a atins nivelul record de 54%, în creștere de la 42,6% în ediția din 2019. Creșterile importante vin din categoriile care țin de confortul casei, îngrijire personală si petrecerea timpului în familie.

În continuare sunt disponibile peste 2 milioane de produse din care clienții pot alege și promoțiile vor fi suplimentate până la finalul zilei. Doar azi, 13 noiembrie, de Black Friday, clienții eMAG Genius au transport gratuit la easybox pentru 4 milioane de produse, față de 250.000 în mod uzual, indiferent de valoarea comenzii.

„Românii au adoptat rapid cea mai simplă metodă de a face cumpărături, în online, și am remarcat tendințe noi în primele ore ale evenimentului: clienții comandă mai multe produse din categorii diferite și plătesc preponderent cu cardul. În plus, livrarea la easybox a ajuns modalitatea favorită de livrare, mulțumită flexibilității pe care o oferă”, a declarat Tudor Manea, director general eMAG.

Livrare până pe data de 27 noiembrie

Până acum, 50.314 colete au ieșit deja din depozitul eMAG care și au fost predate curierilor. Comenzile din acest an vor fi livrate până pe data de 27 noiembrie.

Curiozități de Black Friday

Cea mai complexă comandă include 97 de produse distincte din categorii precum băcănie, băuturi și produse pentru îngrijirea locuinței

Cel mai valoros produs vândut a fost un automobil BMW 220d, la prețul de 40.200 euro redus de la 53.640 (reducere 13.440 euro)

De Black Friday ediția 10 au fost plasate peste 1.000 de comenzi care conțin exact 10 articole

Număr produse vândute după șapte ore de la startul Black Friday

  • 49.000 Televizoare și sisteme audio
  • 158.000 Produse pentru casa si îngrijirea casei
  • 74.000 Electrocasnice mici
  • 42.000 Fashion
  • 48.000 Băuturi alcoolice și cafea
  • 54.000 Smartphone-uri și smarwatch-uri
  • 124.000 Beauty și îngrijire personală
  • 55.000 Jucării
  • 38.000 Produse de protecție și echipamente
  • 27.000 Frigidere și mașini de spălat
  • 10 Automobile
  • 860 Nopți de cazare
  • 32.000 Litri de combustibil
  • 4,4 kg Aur
  • 18.000 Produse de protecție și echipamente medicale

Cele mai multe comenzi raportate la mia de locuitori au venit din București, Cluj-Napoca, Iași, Slatina, Brașov, Constanța, Sibiu, Alba Iulia, Timișoara și Zalău.

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația boio.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe boio.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*