am intrat pe apple.com sa cumpar un iPhone. aveam nevoie de ceva informatii in plus legate de activare (sau neactivare) asa ca am apasat un link din coltu site-ului care ma trimitea spre un chat cu un angajat apple.

netu imi merge destul de greu acu asa ca am fost suprins sa vad ca fereastra s-a deschis f repede si Gregory de la apple m-a salutat.

ceea ce mi-a placut era ca individul nu era numit: chat operator sau customers service assistant ci “Apple Expert”. mi-a raspuns la intrebari repede si bine. acolo unde nu stia sa raspunda isi cerea scuze si apoi imi dadea informatia, un link catre ce aveam nevoie si un link catre un video care imi explica vizual pasii care tre urmati.

simplu.

nu, nu am cumparat iPhone. nu inca. am vrut doar sa ma conving ca nu tre sa ai abonament la AT&T atunci cind il cumperi. si nu trebuie. doar ca nu poti sa-l folosesti decit dupa activare. sau dupa ce il hackaresti free pe net.

imi aduc aminte de o discutie cu un angajat romtelecom si vad de ce suntem asa de in urma…