3 Comments

  1. Competitorii investesc mai mult in marketing, nu inseamna neparat ca o fac si eficient :) Degeaba investesti banii in filmulete care mai mult iti atrag antipatia. Parca Microsoft si-a retras un filmulet cu “o reclama” anul asta, nu?

  2. Eu sunt fan Apple 100%, dar in cazul asta graficul trebuie privit si altfel…
    Samsung Electronics are costuri de pulbicitate aprox de 4 ori mai mare ca dar produse de 100 de ori mai multe ca Apple. Fiecare produs are nevoie de o anumita prezentare, iar publiciatea nu inseamna doar tv. Asa ca, pe undeva, acele cheltuieli sunt justificate. Pe de alta parte, Coca Cola nu ar mai avea nevoie de niciun fel de publicitate… oricum ei vand mult (chiar daca eu nu ma numar printre cumparatori) … toata lumea a auzit de ei, dar un BRAND respectabil, trebuie si intretinut, nu doar promovat.
    @joe scopul publicitatii este acela de a ti se intiparii ceva in memorie… ca e ceva sipatic sau antipatic, te face sa il mentionezi… asa ca scopl a fost atins ;)

  3. @Lucian: M-am gandit si a asta si mi-am dat seama ca nu este asa.

    Cind ai vazut ultima data o reclama la altceva in afara de ultimul model de Samsung Galaxy S4 sau ce mai e curent la ei acum? Nici macar o reclama la Samsung Smart TV-uri nu am vazut sau pt tabletele lor.
    Pe de alta parte, cind ai vazut ultima data o reclama la altceva decit iPhone sau iPad?

    Banii aia multi de reclama se duc la telefoane si cam atit. Samsung nu a bagat bagat bani numai in reclama fizica – acel video difuzat la tv, ci si in altfel de reclame. Vezi clipul ASTA.

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*