Zara aduce noul concept de magazin, în premieră, în Plaza România

Magazin Zara

Brandul internațional de modă, ZARA, prezintă, în premieră pe piața autohtonă, odată cu redeschiderea magazinului său din Plaza România, noul concept global, care propune clienților o experiență completă și surprinzătoare de shopping, precum și un design care îmbină influențele art deco cu sustenabilitatea și elementele eco friendly.

Magazinul a trecut printr-un amplu proces de modernizare, fiind redeschis astăzi.

Noul concept, inaugurat în România, odată cu această redeschidere, vine cu o abordare mult mai rafinată a experienței de shopping și cu focus pe produse.

Mobilierul completează designul, având forme organice și culori neutre. Iluminatul joacă un rol major în amenajarea spațiului și evidențiază conceptul inovator. De asemenea, elementele de decor interior, din lemn și piatră, subliniază această identitate reînnoită. Intrarea principală a magazinului este generoasă, cu vitrine decorate în armonie cu interiorul, oferind clienților posibilitatea identificării cu ușurință a celor mai noi colecții.

La momentul actual, noul concept ZARA, regăsit în magazinul din Plaza România, este disponibil doar în alte locații flagship ale brandului, din străinătate.

“Suntem foarte încântați că partenerii noștri din grupul Inditex au ales Plaza România pentru a implementa noul concept emblematic global al brandului, actualizând astfel designul primului magazin Zara deschis în România. Considerăm că acest fapt reprezintă pentru Anchor Grup încă o confirmare a rolului său de pionier al industriei, o direcție importantă a strategiei noastre de business. Prin acest amplu proces de renovare, clienții magazinului Zara din Plaza România se vor bucura de o experiență completă de shopping, de un design ultra modern și, desigur, vor descoperi, în premieră, cele mai noi colecții ale brandului”, declară Affan Yildirim, Director general, membru în Consiliul de administrație al Anchor Grup și membru al Consiliului de administrație Shopping MallDova.

Sustenabilitatea este și ea parte integrantă din strategia grupului Inditex, iar noul concept, proaspăt lansat  în Plaza România, reflectă foarte bine această direcție. Brandul comercializează articole Join Life din materiale biodegradabile, precum Modal, Tencel, Lyocel, bumbac bio, cașmir, in, iută, utilizând procese de fabricare cu un impact cât mai mic asupra mediului înconjurător. De asemenea, brandul reciclează selectiv deșeurile și oferă clienților opțiunea de a dona articole în containerul Take Back instalat în toate magazinele sale.

Magazinul din Plaza România a fost primul deschis de celebrul brand pe plan local, în anul 2004, și are o suprafață de 2081 mp.

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația boio.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe boio.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*