trafic.ro iese la atac pe bloguri

nu stiu de ce dar atitudinea lor nu este tocmai constructiva.

daniel secareanu isi varsa… opiniile chiar pe boio.ro cind aduc aminte de razboiul traficro – bloggeri.

ca sa intelg la ce ma refer citeste comentariile si mai ales pe ultimul. argumentul suprem al lui daniel secareanu este:

Atat doar spun, ca trafic.ro nu are de ce sa se reabiliteze, deoarece este o tehnologie performanta, competitiva si corecta, in ciuda frustrarilor multora.

Iti mai reamintesc un lucru. Trafic.ro este un serviciu oferit gratuit utilizatorilor, “as is”. Daca nu iti convin serviciile, esti liber sa nu le utilizezi, asa cum ai facut si tu.

parca vad ca ma retrogradeaza in trafic.ro pt postul asta :P

4 Comments

  1. Adrian,

    De ce nu se pot lua cuvintele la “face value” cum zice americanul? :)

    Tacerea este interpretata ca si o acceptare a unor acuzatii. Raspunsul este un “atac” :). Ori in raspunsurile mele nici macar nu mi-am exprimat opiniile personale, pentru ca ce am spus se regaseste si pe trafic.ro…

    Citez:
    “NetBridge Investments is a certified licensee of the TRUSTe® Privacy Seal Program. The privacy statement and practices of http://www.trafic.ro have been reviewed by TRUSTe for compliance with our strict program requirements.”
    (http://www.truste.org/ivalidate.php?url=www.trafic.ro&sealid=101)

    Ma intreb daca exista cu adevarat ceva ce poate fi facut/spus care sa fie acceptat de cei care sunt nemultumiti de un subiect anume…

    Daniel

  2. daniel,

    nu, raspunsul nu e interpretat ca un atac. motivele pt care el nu a raspuns pot fi obiective.

    eu, ca si oricare alt webmaster, ma uit la statistici. si vad ca in ultimele 5 zile mi-au crescut vizitatorii dar am scazut in clasament. nu contest metodele voastre de cuantificare, dar ceva nu da bine cind vezi cifrele.

    hai sa facem un tirg. propune-mi o metoda de a cuantifica vizitatorii. una gen google sau altceva care e bun. eu o folosesc in paralel o luna si apoi dau rezultatele pe blog cu comentariile tale. ce zici?

  3. Adrian,

    Orice metoda de a-ti cuantifica vizitatorii si care se potriveste cel mai bine nevoilor tale este cea potrivita pentru tine. Ideea este sa accepti faptul ca metode diferite de monitorizare vor genera rezultate diferite.

    Cred ca Ionut Oprea ti-a raspuns si el deja la aceasta intrebare la cererea ta.

    Toate cele bune,

    Daniel

  4. 1. Cred ca eu am spus ultimul cuvant in postul cu pricina (verifica ;) ) … mesajul era: SMS.
    2. Indiferent de metoda de cuantificare aleasa, (si daca ma contrazici esti un “bou” sorry ca zic asta) numarul de vizite / zi (nu unici) trebuie sa fie absolut acelasi !!! Cazul real pentru care nu sunt la fel este in general dat de:
    a)nerabdarea celor care navigeaza si este posibil ca browserul sa nu incarce tot codul html pana cand userul trece mai departe sau inchide pur si simplu pagina, ori a dat STOP LOADING.
    b)exista posibilitatea ca serverul pe care este hostat scriptul de monitorizare sa fie picat (sa intamplat la trafic.ro de atatea ori, de ce credeti ca eu aveam scriptul in alt fisier html cu iframe ?)
    c)diferenta de fus orar intre diferite solutii de monitorizre altereaza clar rezultatele dar, o medie lunara nu ar trebui sa aiba o abatere mai mare de 0.1%-0.2% ptr o ora diferenta de fus orar!
    ——-
    Nu are rost sa mai raspunzi ca esti pe langa. Lasa sa dea explicatii echipa ta de specialisti care implementeaza solutiile de monitorizare nu tu, tu nu ai pregatirea necesara sa intelegi fenomenul.
    ——-
    Oloo.. : “Privacy Seal Program” cred ca nu are nici o treaba cu ceea ce este in discutie aici, iar ai dat’o in diverse: offtopic, aici nu e loc de lauda ca Trafic.Ro are “certified licensee of the TRUSTe® Privacy Seal Program”

1 Trackback / Pingback

  1. de ce doare trafic.ro | adrian boioglu - tot mai sus

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*