Tipografia Rottaprint: Producătorii din FMCG vor să recupereze blocajele din timpul pandemiei și cresc cererea pentru etichete și ambalaje, inclusiv pentru produse noi

Tipografia Rottaprint.

Potrivit Rottaprint, cea mai mare tipografie flexografică producătoare de etichete autoadezive și ambalaje flexibile în România, cei mai mulți dintre producătorii din FMCG vor reinvesti în produse noi anul acesta, dar și în diversificarea gamelor de produse, recuperând astfel din timpul în care proiectele noi au fost blocate din cauza incertitudinii cauzate de pandemie.

Din datele companiei, industria alimentară se va menține și anul acesta pe un trend ascendent, influențat de diversificarea gamelor de produse, ceea ce va genera și apariția unor noi modele de etichete pentru acestea. Astfel, în primele cinci luni ale anului, Rottaprint a investit 730.000 de euro în utilaje pentru îmbunătățirea calității etichetelor autoadezive, dar și pentru creșterea productivității.

În ceea ce privește industria chimică, după o creștere fulminantă înregistrată în 2020 pe fondul pandemiei și a măririi capacității de producție a companiilor, Rottaprint estimează că domeniul va înregistra o stagnare, menținându-se constante volumele de producție.

„Pentru anul în curs, ne așteptăm să înregistrăm tot mai multe solicitări de etichete neimprimate datorită creșterii substanțiale a produselor expediate online, sector aflat în plină expansiune. Totodată, dacă evoluția pandemiei va da semne clare de încetinire, atunci ar trebui ca industriile care au avut de suferit din cauza restricțiilor impuse în această perioadă, să înceapă să-și revină ușor la activitate, în special cele legate de HoReCa, fapt pentru care cererea pentru etichete în zona de băuturi alcoolice, sucuri sau apă va crește”, a declarat Cristi Nechita-Rotta, director general Rottaprint. 

Potrivit reprezentanților companiei, cererea tot mai mare pentru materiale bazate pe surse ecologice sau cu o compoziția mare de material reciclat se va menține și anul acesta, mai ales în cazul clienților din țări precum Germania, țară în care compania activează. De exemplu, pentru etichetele din hârtie, cele mai multe solicitări se îndreaptă spre materiale care au în compoziție și componente vegetale. Tot în acest sens, la etichetele bazate pe materiale plastice cum sunt PE (Polietilenă), PP (Polipropilenă) sau PET sunt cereri pentru a fi realizate la grosimi tot mai mici sau cu un grad mare de material reciclabil în compoziție.

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația boio.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*