Pe de alta parte, chiar au dreptate. Viitorul televiziunii este chiar asta. Nu te uiti la Pro TV la ora 21.00 ca sa vezi un film sau o emisiune si mai ai parte si de reclame, ci te uiti la filmul ala cand vrei sau alegi parti din emisiunea preferata si le vezi on-demand (nu neaparat cu bani).
E ceva similar Podcasturilor. Nu asculti o emisiune radio atunci cand e difuzata, ci dai tu PLAY in momentul in care vrei si asculti cat vrei din ea.
Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.
Publicația boio.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.
Informațiile de pe boio.ro sunt obținute din surse publice și deschise.
Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.
nu sunt fan al iPod shuffle. si nici al inghetatei dar ideea asta de reclama mi se pare geniala. niste baietzi din brazilia s-au gandit sa-si vinda inghetata mai bine […]
vezi update-ul de la final Well, well – sa-i credem sau nu? Cineva gaseste un telefon intr-un bar din San Jose. Jucaria este un iPhone venit din alta lume, care […]
Be the first to comment