tendinte: sms blogging

am observat ca se intimpla si in romania. si e foarte bine. am inceput sa-l practic si eu.

noul stil de a scrie pe blog este acela de tip sms. mesaje scurte, la obiect, cu link-urile de rigoare catre persoanele, blog-urile sau website-urile la care se face referire sau cu un filmuletz sau o poza mica.

in felul asta spui multe fara sa plictisesti. oferi informatii relevante cititorilor si acestia nu raman cu dureri de cap sau de ochi dupa ce itesc cele 7 paragrafe de o schioapa.

cineva spunea ca majoritatea blogurilor din technorati top 100 au posturi de 100 pina la 500 cuvinte. deci vremea povestilor a trecut… 

reversul medaliei e insa foarte deranjant: blog-uri facute doar pentru trafic, scrise de oameni certati cu gramatica limbii romane si care contin posturi gen mass messages… 

ps: postul asta a avut 143 cuvinte.

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația boio.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe boio.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

3 Comments

  1. da, comentez! :P

    daca-ti propui sa ai un blog “comercial”, indiferent ce inseamna asta, adica sa vinzi chestii, pana la urma, stiri, info, etc, atunci trebuie sa te restrangi, sa ai multe posturi, sa-i stresezi feedreaderul celui ce te-a adaugat acolo.

    dar in momentul in care ai pornit un blog “personal” in care ideea e sa spui ce e cu tine sau mno, macar filtrat de tine, atunci nu mai poti sa faci rabat de la ceea ce tocami vrei sa spui. daca acest lucru e in 10, 100, sau 1000 de cuvinte, chiar nu conteaza! ideea e sa spui ce vrei, nu sa numeri cuvintele. mie-mi reproseaza unii ca scriu prea mult. raspunsul meu (poate sa fie si ala de la parazitii din piesa avort verbal… dar amu am altul) e: cine nu vrea sa citeasca sa nu citeasca, cine vrea, tocmai de aia citeste, ca sa CITEASCA!!! adica sa aiba ce citi! cuvinte! multe!

    asa ca, pana la urma, lucrurile se vor reglementa singure, de la sine… io n-am nevoie de bani din reclame pe site, nici de 5000 de vizitatori zilnic…

    numa bine man!

  2. da, asa-i, insa el nu vrea sa vanda nimic, el are blog personal, nu comercial!!! asta era diferenta pe care o faceam io.

    nush daca darius vrea sa ajunga top10 in tehnorati sau nu, dar cu siguranta cei care dau stiri vor avea, in generel vorbesc, mai multa audienta decat un blog personal.
    poate ca de aia jurnalistii au blog… si sunt cititi pt ca lumea citeste ziarele de care apartin ei… era doar un alt exemplu ;)

1 Trackback / Pingback

  1. nastase si pasaricile | adrian boioglu - tot mai sus

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*