Strategy Analytics: Pentru prima dată, în T2 2021 Xiaomi ocupă prima poziție în topul livrărilor de smartphone-uri din Europa

Xiaomi lansează la nivel global Mi 11i. FOTO Xiaomi

Conform celui mai recent studiu de piață realizat de Strategy Analytics, Xiaomi a depășit toți producătorii de telefoane mobile, cu o cotă de piață de 25%, în contextul în care livrările de smartphone-uri din Europa au înregistrat o creștere anuală puternică, de 14%, până la 50 de milioane de unități. Revenirea pieței smartphone-urilor a fost determinată de redresarea economică continuă, de o cerere sănătoasă din partea consumatorilor cu dispozitive îmbătrânite și de dispozitive 5G la prețuri atrăgătoare.

Boris Metodiev, director asociat la Strategy Analytics, a declarat:

“Piețele europene de smartphone-uri au avut un trimestru de creștere puternică determinat de redresarea situației economice, ce a urmat prăbușirii din 2020. Cea mai importantă noutate a acestui trimestru este Xiaomi, care apare pentru prima dată ca producătorul numărul unu în ceea ce privește livrările de telefoane mobile inteligente. Xiaomi a livrat aproape 13 milioane de unități pe continent și a luat astfel locul liderului clasamentului, Samsung. Xiaomi a cunoscut un mare succes în Rusia, Ucraina, Spania și Italia, printre altele, și a găsit clienți dornici să achiziționeze telefoane din seriiile sale Mi și Redmi, telefoane ce posedă multe caracteristici valoroase.”

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația boio.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe boio.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*