Startup-ul StockBinder, lansat de Ionuț Farcaș, a atras o investiţie de peste 100.000 de euro de la alţi patru antreprenori români

StockBinder conectează producătorii și furnizorii cu magazinele online. Ionut Farcas - Fondator și CEO StockBinder
StockBinder conectează producătorii și furnizorii cu magazinele online. Ionut Farcas - Fondator și CEO StockBinder

Startup-ul românesc StockBinder, dezvoltatorul platformei de tip SaaS cu același nume, care facilitează integrarea rapidă între magazine online, furnizori și producători, atrage o investiție de peste 100.000 de euro de la 4 antreprenori români.

Unică pe piața din România, StockBinder este o platformă complet automatizată și integrată, care conectează producătorii și furnizorii cu magazinele online, permițând listarea rapidă de produse. Practic, platforma preia toate informațiile despre stocuri, prețuri și descrierea produselor oferite de furnizori și producători, dar și cataloagele de produse ale magazinelor online partenere. Apoi, toate informațiile sunt procesate, iar magazinele online primesc înapoi cataloagele de produse actualizate cu informațiile de prețuri și stocuri de la furnizori, putând ajusta instantaneu oferta comercială.

„Investiția ne va permite accelerarea dezvoltării la nivel național şi ne va facilita intrarea mai rapidă pe mai multe piețe din Europa. O parte din suma atrasă va fi folosită pentru dezvoltarea ulterioară a platformei, astfel încât să le putem oferi permanent partenerilor noștri posibilitatea reală de diminuare a costurilor și de creștere a vânzărilor”, spune Ionuț Farcaș, fondator și CEO StockBinder, menționând că platforma are potențialul de a revoluționa industria de eCommerce din România și de a le oferi partenerilor/utilizatorilor un avantaj competitiv foarte mare.

În prezent, pe platforma StockBinder sunt încărcate peste 800.000 de produse. Totodată, platforma se află în proces de integrare a 4 magazine online, a unui comparator de prețuri, a peste 20 de furnizori și a 3 companii care vor să folosească platforma pentru optimizarea achizițiilor proprii.

Pentru utilizatori, StockBinder permite:

  • integrarea rapidă și gratuită cu cele mai utilizate sisteme ERP și platforme eCommerce;
  • acces la SB Connect – un director unde magazinele online pot găsi furnizori noi cu care să își mărească gama de produse vândute și unde, de asemenea, furnizorii pot aborda magazinele online în vederea colaborării;
  • posibilitatea importului în masă a produselor de la furnizorii parteneri.

„Prin integrarea sistemului software de gestiune a afacerii Pluriva ERP cu platforma StockBinder, le oferim utilizatorilor noștri funcționalități de automatizare a fluxurilor eCommerce. În contextul dezvoltării spectaculoase a comerțului electronic în România din ultimele luni, ne dorim să extindem parteneriatele noastre cu furnizorii de top din acest domeniu, iar StockBinder este unul dintre ei. Printre clienții noștri, 1.300 de companii din diferite domenii de activitate, ne așteptăm să fie atât firme interesate să devină furnizori și să listeze produse pe StockBinder, cât și magazine online care să preia și să vândă produse listate pe platformă”, spune Georgian Roșu, General Manager Pluriva, menționând că integrarea automată dintre Pluriva ERP și StockBinder va simplifica implementarea acestor inițiative de vânzări online pentru clienți.

„Am ales StockBinder pentru a ne asigura accesul la stocurile furnizorilor în timp real și fără efort, dar și în ideea reducerii costurilor. Integrarea cu StockBinder s-a făcut rapid, platforma este stabilă și ne-a asigurat o creștere a acurateței datelor”, spune Ana-Maria Morar, fondator Pentruanimale.ro, cel mai mare petshop online cu capital 100% românesc.

Printre cei 4 antreprenori care au investit în platforma StockBinder, recunoscând şi validând proiectul, se află și Marian Șeitan, fondatorul Hit Mail și cunoscut investitor pe piața din România, implicat și în alte proiecte, precum Sypher și Holde Agri Invest.

„Am investit în StockBinder pentru că răspunde la o nevoie foarte concretă și relevantă a firmelor de eCommerce din România – aceea de a avea acces la furnizori noi și producători, pentru a-și putea asigura stocuri necesare de produse la prețuri corecte.
Ideea din spatele acestui proiect, unic în România, este exact elementul care lipsea din piață într-o etapă de dezvoltare accelerată a industriei de comerț online”, spune Marian Șeitan, investitor în StockBinder.

Utilizatorii pot accesa platforma la achiziția unui abonament lunar, care începe de la 99 de euro și variază în funcție de numărul de produse comparate (produse existente în portofoliul magazinelor pentru care se caută prețuri și stocuri la furnizori) și de numărul de furnizori.

Astfel, abonamentul Starter costă 99 de euro și permite accesul utilizatorilor la 50.000 de produse comparate de la 10 furnizori. Abonamentul lunar Business costă 199 de euro și oferă acces la 150.000 de produse comparate de la 25 de furnizori, iar abonamentul lunar Business PRO costă 299 de euro și oferă accesul utilizatorilor la 300.000 de produse comparate de la 50 de furnizori.

Pentru tot acest an, StockBinder nu va percepe nicio taxă de integrare a platformei și, mai mult, va oferi suport gratuit în integrarea cu tipurile de ERP folosite de magazinele online și de furnizori. La orice tip de abonament, utilizatorii vor primi recomandări lunare de produse și prețuri, în funcție de nevoile directe pe care le au.

„Obiectivul nostru este ca, într-un an de zile, să avem peste 100 de companii integrate în platforma StockBinder, atât magazine online, cât și furnizori. Dintre acești 100 de utilizatori, estimăm că 30% vor fi din afara României. În prezent suntem în proces de atragere a unui fond de investiții care să faciliteze expansiunea în afara țării”, mai spune Ionuț Farcaș.

Ionuț Farcaș are o experiență în industria eCommerce de peste 11 ani. Anterior demarării proiectului antreprenorial StockBinder, Ionuț Farcaș a fost Country Manager la VTEX România.

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația boio.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe boio.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*