sfat pt magazinele online

uite ca se poate sa fi si corect fata de clienti.

asta e primu magazin online care imi zice: nu cumpara acum pt ca dupa data de… acelasi produs o sa fie mai ieftin!

asta ca sa nu mai spun ca atunci cind mi-am luat de la ei laptop, anul trecut, mi-au trimis 150 dolari inapoi in cont pt ca produsu s-a ieftinit intre timp. unde e emag, zoop, fungift si altii de genu?

1 Comment

  1. si noi mergem pe acelasi principiu. Am redus preturile si tot atunci s-a intamplat sa avem cateva comenzi in intarziere. Cand au fost gata, am facturat pretul redus, afisat in acea zi pe site. Nu am facut-o neaparat ca sa castigam aprecierea clientilor, ci pentru ca nu ni s-a parut ok sa nu beneficieze toata lumea de aceleasi preturi, odata facute publice…

    suntem http://www.sheepses.ro…si facem tricouri mioritice cu imprimeuri originale :D

2 Trackbacks / Pingbacks

  1. Scurte/Quickies - de la altii de pe blog | Liviu Taloi
  2. stirile saptamanii la boio.ro | adrian boioglu - tot mai sus

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*