Sameday a livrat peste 2 milioane de colete, în timpul campaniei de Black Friday. 37% dintre coletele din București au fost livrate spre un easybox

Sameday a livrat peste 2 milioane de colete, în timpul campaniei de Black Friday

Sameday, unul dintre liderii pieței locale de curierat, a livrat, în timpul campaniei de Black Friday, desfășurate în intervalul 13 – 20 noiembrie, peste 2 mil. de colete, dublu față de aceeași perioadă a anului trecut. Volumul de comenzi înregistrate pe 13 noiembrie a fost de 4 ori mai mare decât cel al unei zile obișnuite a anului. Mai mult, prima zi de luni de după Black Friday, a înregistrat și ea o creștere de 250%, comparativ cu 2019, iar cea mai aglomerată zi, din punctul de vedere al volumului de expediții, a fost marți, 17 noiembrie, când echipa de curieri Sameday a livrat cu 35% peste vârful istoric atins în perioada stării de urgență.

Ridicarea coletelor din rețeaua de lockere easybox a fost în topul preferințelor celor care au comandat în perioada campaniei de Black Friday, serviciul înregistrând o rată adopție de 3 ori mai mare față de anul trecut. Numărul coletelor livrate în easybox, în cadrul campaniei de anul acesta, a fost egal cu jumătate din întregul volum de livrări al ediției precedente.

37% dintre destinatarii din București au ales să își ridice comenzile din lockere, în top urmând Cluj-Napoca și Timișoara. Coletele au fost ridicate din easybox, în medie, cu 3 ore mai repede decât în luna octombrie, iar cel mai scurt timp pentru preluarea unui colet a fost de un 1 minut.

„Experiența anilor precedenți, dar și perioada dificilă de la începutul pandemiei, ne-au ajutat să ne optimizăm resursele și să ne organizăm echipele, astfel încât să facem față celei mai aglomerate perioade a anului. Ne-am menținut promisiunea de livrare, mai mult decât atât, peste 85% dintre comenzile generate în această perioadă au ajuns la destinatari a doua zi. Capacitatea operațională creată va fi menținută și în luna decembrie, când ne așteptăm la un volum de comenzi similar celui din noiembrie.

Vom continua să dezvoltăm intrumente și facilități care să îmbunătățească experiența clienților noștri, extinderea rețelei easybox fiind o direcție strategică pentru noi.”, explică Lucian Baltaru, CEO Sameday.

95% dintre coletele livrate prin Sameday, între 13 și 20 noiembrie, au fost de tipul B2C, servind, astfel, sectorul de e-commerce. În materie de categorii de produse, românii și-au orientat atenția spre următoarele: modă (14.7%), casă, decorațiuni și bricolaj (13.9%) și IT&C (13.6%).

În perioada Black Friday, Sameday a operat cu o flotă de peste 2500 de vehicule, ce au parcurs 2.5 mil. km și 855 de lockere, de trei ori mai multe decât în aceeași perioadă a anului trecut.

 

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația boio.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe boio.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*