Retailerul Contakt a dezvoltat un parteneriat cu Vox, Apple Premium Service Provider, pentru diagnoza și repararea dispozitivelor Apple

Retailerul Contakt lansează Mobico, un brand propriu de accesorii pentru telefoane. FOTO Contakt

Retailerul Contakt, lider în distribuția de accesorii și tehnologii dedicate dispozitivelor mobile, anunță parteneriatul cu Vox, cel mai longeviv Apple Premium Service Provider din România, pentru diagnoza și repararea dispozitivelor Apple.

În cadrul parteneriatului, Contakt va avea rolul de colector pentru telefoanele iPhone și căștile AirPods pentru service-ul timișorean Vox. În primă fază, serviciul de colectare este disponibil în magazinul Hoco din ParkLake București și în locațiile Contakt din centrul comercial Coresi Brașov și Vivo! Cluj-Napoca, urmând ca anul acesta să fie extins la nivel național, în toate cele peste 200 de locații Contakt din București și 36 de județe.

Prin intermediul pachetelor oferite în baza parteneriatului, utilizatori vor beneficia de servicii premium care includ: testarea dispozitivului, diagnoza, curățarea și dezinfectare UV, la care se adaugă transportul în siguranță dintre service-ul timișorean și locațiile Contakt. Odată ajuns în service-ul Vox, un reprezentant va contacta telefonic proprietarul pentru a-i comunica problema existentă și dacă implică anumite costuri de reparare suplimentare. La final, dispozitivul este trimis înapoi în locația de unde acesta a fost ridicat. Transportul este realizat în ambalaje speciale, ce includ cutii destinate unui transport în siguranță.

Potrivit reprezentanților Contakt, pașii necesari pe care trebuie să îi urmeze utilizatorii pentru predarea dispozitivelor în locațiile colectoare ale retailerului sunt: îndepărtarea huselor și/sau a foliilor de protecție, realizarea unui back-up de date, dezactivarea codului de acces al telefonului sau resetarea acestuia și dezactivarea contului iCloud. Ulterior, în locațiile Contakt, clienții vor completa o fișă de colectare cu descrierea problemei întâmpinate, care se împachetează alături de dispozitiv, urmând să fie trimis către service-ul Vox din Timișoara. Conform estimărilor Vox, timpul mediu de remediere a unui defect pentru produsele Apple trimise va fi de circa 7-10 zile lucrătoare, în funcție de problema întâmpinată.

„Prin parteneriatul pe care l-am dezvoltat cu Vox, singurul Apple Premium Service Provider din România timp de 6 ani consecutiv, vrem să ajungem la cât mai mulți utilizatori de iPhone sau AirPods, astfel încât aceștia să poată beneficia mai simplu de experiența premium a unui service autorizat Apple atunci când au nevoie. În acest sens, noi vom pune treptat la dispoziția clienților locațiile noastre amplasate în cele mai importante puncte comerciale din țară, pentru a o putea alege pe cea mai apropiată, precum și un serviciu de transport de calitate, în siguranță, pentru că din activitatea noastră de zi cu zi știm cât de important este să îți protejezi la maximum telefoanele mobile și accesoriile acestora”, a declarat Cristian Gheran, General Manager Contakt.     

„Expertiza echipei noastre a făcut ca încă din primul an de când am deschis service-ul Vox să devenim Apple Premium Service Provider, statut reconfirmat an de an, iar un factor determinant este rata impresionantă a feedback-ului pozitiv primit de la clienții care aleg serviciile noastre. Anul acesta, prin parteneriatul cu Contakt, dorim să extindem accesul la serviciile noastre și să ajungem la utilizatorii Apple din toată țara, care au nevoie de experiența noastră pentru diagnoza și repararea dispozitivelor”, a declarat Mark Oancea, Business Development Manager în cadrul Vox.

Din datele Vox, printre cele mai frecvente probleme pentru care modelele iPhone ajung în service se numără: defectele mecanice, contactul cu lichide, problemele legate de ecran, sunet sau de încărcare. Numărul fișelor de intrare în service-ul Vox pentru secțiunea iPhone este în medie de circa 1000 de telefoane anual. În ceea ce privește AirPods, compania transmite că cele mai întâmpinate probleme de către utilizatori sunt legate de o calitate slabă a sunetului sau de conectivitatea slabă cu dispozitivul-sursă pentru sunet.

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația boio.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe boio.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*