reclama pe blog

sa zicem ca o firma mare imi da un mail. text sec care probabil a fost trimis la alti citiva bloggeri. firma e doar o filiala a unui gigant de software, de exemplu. baietzii lanseaza jucarii noi asa ca vor sa ajunga la public prin bloguri. e firesc…

mailu e trimis de o firma de PR. scris simplu si are un attachment scris curatzel si pe limba tuturor celor care nu au cunostinte foarte avansate de computere.

duduia cu emailu zice

Sper ca informatia sa ti se para indeajuns de interesanta pentru a posta ceva despre lansare pe blog. 

acu intrebarea fireasca este. ok, dau ceva pe blog. dar serviciul se plateste cu serviciu, nu? sau … “macar cu serviciu”. pun si un banner. dar cu ce ma aleg? sau ce beneficiu au cititorii mei din asta?

faptul ca cifrele blogului au depasit un nivel modest si pe boio.ro nu vezi publicitate (nici macar de la adSense) ce iti spune?

ok. de data asta sunt plictisit si mailu nu m-a atras. mai incercati cu mailusi si comunicate. poate iese ceva pina la urma…

7 Comments

  1. eu unul as accepta… e un start , il ai deja pe primul, serviciul pe care ti l ofera ei este faptul ca la tine deja isi face cineva reclama. ai deja un inceput, restul o sa apara pe parcurs. acum te las ca vreau sa arunc si un ochi la tine aici. ciao!

  2. Eu as fi acceptat,daca imi dadeau ceva bani.
    Am intre 250-350 de vizitatori pe zi,m-as putea gandi la reclame???(am blogu de 2 luni)

  3. saptamana trecuta am primit un mail de la cotidianul. partea de PR si m au rugat sa urmaresc o emisiune de a lor pe net. initial n am inteles , si am raspuns mailului asta cu o intrebare referitoare la ce ar trebui sa fac eu. mi au raspuns ca ar fi vrut o reactie din partea mea. le am si postat o reactie , le a placut … dar le am spus ca raman datori. am pierdut ceva la faza asta boio?

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*