Organizația de Management al Destinației Mamaia-Constanța a încheiat colaborarea cu agenție de creație grafică, Blue Sky Advertising SRL

Mamaia își așteaptă turiștii. FOTO Organizația Patronală Mamaia - Constanța

Organizația de Management al Destinației (OMD) Mamaia-Constanța a hotărât să își încheie colaborarea cu agenția de creație grafică, Blue Sky Advertising SRL. Această decizie a fost luată în unanimitate de
către membrii prezenți la Adunarea Generală a Acționarilor, de luni, 17 iulie. Următorul pas în procesul de branding al stațiunii va fi lansarea unui concurs național de soluții.

“Decizia conducerii OMD de a pune capăt colaborării cu Blue Sky Advertising SRL vine ca urmare a prejudiciului de imagine suferit de stațiune, în ultimele zile. Lansarea campaniei de promovare a fost
grav afectată de asocierea brandului Mamaia cu elemente grafice care nu reprezintă esența acestuia. Odată cu rezilierea contractului, elementele de branding propuse de agenție, logo, slogan, manual de
identitate vizuală, nu vor mai fi folosite de OMD. În condițiile în care drepturile de proprietate intelectuală nu vor fi transferate, în cadrul contractului nu va fi efectuată nicio plată.
Având în vedere interesul crescut în legătură cu acest subiect atât din partea publicului larg, cât și din partea specialiștilor din industrie, OMD va organiza, în perioada următoare, un concurs național
de soluții, pentru crearea unui brand nivelul standardelor internaționale actuale, care să reflecte corect identitatea stațiunii Mamaia. Un juriu de specialitate, selectat la nivel național, va
evalua propunerile tuturor agențiilor și artiștilor grafici, care vor alege să se înscrie în competiție. Pentru a încuraja o participare cât mai largă, OMD își anunță și intenția de a oferi premii pentru
propunerile selectate.
Detaliile cu privire la condițiile de participare vor fi oferite în perioada următoare, însă, pentru obținerea celui mai bun rezultat, concursul se va întinde pe o perioadă de timp care să permită artiștilor grafici dezvoltarea de creații unice, în baza brief-ului oferit. Propunerea selectată în urma concursului va servi ca fundament al strategiei de marketing și va susține eforturile de promovare a stațiunii, pe parcursul următorilor ani”, a anun
țat OMD Mamaia – Constanța.

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația boio.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe boio.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*