Imi place totul: de la idee la realizare. Astea sunt genul de reclame care iti raman in minte.
Clipul este o adaptare dupa scurt metrajul “What is that” regizat de Constantin Pilavios. El a lucrat si la reclama pentru Cosmote Romania, asa ca nu e plagiat.
Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.
Publicația boio.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.
Informațiile de pe boio.ro sunt obținute din surse publice și deschise.
Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.
ma bate gandu serios sa-mi vind iPhone-ul. nu, nu am luat-o razna. inca imi mai place jucaria. si in plus merge f f bine si e… celebra. a aparut in […]
Dealerii Apple din Romania dorm. Hai sa va spun doua, in soapta, sa nu-i trezim… iStyle licentiaza Snow Leopard, dar tine sa ne spuna ca e: “Compatibil cu calculatoarele Mac […]
Emotionanta reclama , mi s-a facut pielea gainii :)
@Adrian T.: mai citeste odata postul.
chiar daca regizorul filmului original a participat la realizarea, nu inseamna ca este o idee originala a Cosmote sau a agentiei de publicitate
Superb
o reclama incredibila care te face sa te gandesti la cei din jur, lucru care se intampla atat de rar…..emotionant si superb, felicitari!
Acestia sunt adevaratii profesionisti…..
Da, minunată, dar ineficientă. Dar e în categoria reclamelor minunate pe care nu le poți asocia cu produsul. De fiecare dată când începe reclama mă întreb la ce.
Cat de frumos… atat ca idee cat si ca realizare. imi place chiar mai mult ca originalul. poate pentru ca emotiile se transfera mai usor in limba materna. vorbind de reclama la servicii de telefonie mobila, imi aminteste de vremurile cand connex facea reclame pe tematica legata de valori culturale, sociale etc astazi mult mai bine vinde tema cu combinarea la cartela…
o reclama prea emotionanta pentru serviciile de toata jena pe care compania ce beneficiaza de ea le ofera. parerea mea !
Pacat ca nu este o idee originala a Cosmote Romania!!! http://www.youtube.com//watch?v=mNK6h1dfy2o
Emotionanta reclama , mi s-a facut pielea gainii :)
@Adrian T.: mai citeste odata postul.
chiar daca regizorul filmului original a participat la realizarea, nu inseamna ca este o idee originala a Cosmote sau a agentiei de publicitate
Superb
o reclama incredibila care te face sa te gandesti la cei din jur, lucru care se intampla atat de rar…..emotionant si superb, felicitari!
Acestia sunt adevaratii profesionisti…..
Da, minunată, dar ineficientă. Dar e în categoria reclamelor minunate pe care nu le poți asocia cu produsul. De fiecare dată când începe reclama mă întreb la ce.
Cat de frumos… atat ca idee cat si ca realizare. imi place chiar mai mult ca originalul. poate pentru ca emotiile se transfera mai usor in limba materna. vorbind de reclama la servicii de telefonie mobila, imi aminteste de vremurile cand connex facea reclame pe tematica legata de valori culturale, sociale etc astazi mult mai bine vinde tema cu combinarea la cartela…