Mokka, liderul Buy Now Pay Later din Europa Centrală și de Est, încheie un parteneriat cu F64, cel mai mare magazin dedicat artei fotografice din România

Marius Costin. FOTO Fabrica de PR

Mokka, liderul Buy Now Pay Later (Cumperi acum, plătești mai târziu) din Europa Centrală și de Est, a devenit partener al F64, cel mai mare magazin dedicat pasionaților de fotografie din România și totodată o companie de referință în domeniul artei digitale și videografiei.

Retailer specializat în produse și accesorii foto, video, audio, camere de acțiune, drone și echipamente de studio, la care se adaugă produse din gama Home & entertainment, precum și consultanță de specialitate, F64 a introdus metoda alternativă de plată Mokka de la finalul anului trecut, în magazinul online, pentru a oferi o facilitate în plus clienților săi.

„Am implementat modalitatea de plată Mokka exact când s-a dat startul cumpărăturilor pentru sărbătorile de iarnă, în luna decembrie a anului trecut. Ne-am dorit ca astfel să sprijinim clienții să poată achiziționa mai ușor produsele preferate, într-o perioadă în care, de obicei, cheltuielile sunt mai mari. Prin intermediul Mokka le oferim clienților noștri o metodă de plată alternativă, flexibilă, care permite finanțarea cumpărăturilor în rate egale, alese în funcție de preferințe, de la 6 la 24 de luni. Parteneriatul cu Mokka face parte din strategia noastră de a oferi marii familii a clienților noștri o experiență de shopping cât mai plăcută, modernă și confortabilă”, spune Claudia Tudor, Deputy General Manager F64, companie cu o istorie de 22 de ani pe piața de profil.

„Tot mai mulți retaileri devin interesați de soluțiile de creștere bazate pe tehnologii financiare performante datorită avantajelor lor evidente atât pentru business-uri online, cât și offline. Menționez doar câteva dintre acestea: creșterea traficului, reducea numărului celor care renunță la coșul de cumpărături și sporirea valorii medii a tranzacțiilor. Iar pentru clienți posibilitatea de a cumpăra acum și de a plăti mai târziu produsele sau serviciile achiziționate transformă radical experiența de shopping și o aduce în secolul 21”, spune Marius Costin, CEO regional Mokka. „Ne bucură parteneriatul pe care l-am demarat de curând cu F64, una dintre companiile de referință pe segmentul artei fotografice și artei digitale, în general.”

Mokka este compania fintech care a introdus în România serviciul Buy Now Pay Later, în urmă cu doi ani. Operând deja în Polonia și din acest an și în Bulgaria, Mokka este deja partenerul unor retaileri importanți de pe piață, între care se numără CCC, Reserved, Cropp, Mohito, House şi Sinsay, Lensa, MegaDepot, lanțul de service-uri Rădăcini, BMall, Humanic și altele.

Rezultatele unui studiu realizat de Research and Marketers arată că industria BNPL a înregistrat o ascensiune puternică în ultimele patru trimestre la nivel global datorită creșterii gradului de penetrare a comerțului electronic și a diminuării impactului măsurilor cauzate de epidemia de Covid-19. Prognozele vizând rata de adoptare a BNPL pe termen mediu și lung sunt, potrivit aceleiași surse, la fel de optimiste. Se preconizează că adoptarea plăților utilizând soluția Buy Now Pay Later se va aprecia constant, înregistrând o rată de creștere anuală compusă (CAGR) de 25% în perioada 2022-2028. Valoarea brută a mărfurilor BNPL la nivel global va crește de la 426,2 miliarde USD în 2021 până la 2.341,1 miliarde USD în 2028.

Principalul jucător Buy Now Pay Later din România, Mokka, este într-un strâns parteneriat cu retailerii pentru a dezvolta soluții și produse financiare cât mai competitive.

 „În perioada următoare, vizăm intensificarea prezenței noastre în peisajul retailului românesc. Promitem să surprindem comercianții și clienții magazinelor prin noile funcționalități și inovații pe care le va aduce Mokka în curând pe piață”, mai spune Marius Costin.

 

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația boio.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe boio.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*