Ministerul Turismului arunca banii pe fereastra

Reclama (video) cu Land of Choice e buna. Atrage atentia, e non-conformista. Nu stiu cit de multi turisti straini aduce in tara. Asta conteaza mai putin acum. Sunt insa 2 chestii pentru care Ministerul Turismului a fost sfatuit prost.

1. Reclamele de pe litoral: Mamaia e plina de postere cu “Romania – Land of Choice” pe care nu apare decit site-ul Ministerului. Cui se adreseaza ele? Romanului din Mamaia nu-i pasa, iar strainul e deja acolo. Nu mai trebuie convins. Sa zicem ca un poster a costat 50 RON, iar afisarea lui pe o vara mai costa 500 RON. Zecile de postere inseamna tot atitea sute de milioane aruncate la gunoi.

2. Daca posterul are succes si omu retine adresa Ministerului Turismului, de ce nu exista nici un rind scris in Engleza?!?

Vrei clipu sa devina viral? Fa-i o casuta cu un embed code. SI puneti o varianta HD. suntem in 2009!

Si inca una. Daca nu stiati, Imnul Turstic al romaniei, este trist rau de tot…

Apropo, turismul romanesc este pe Twitter. Are 7 status-updates in 2 luni. jenant!

4 Comments

  1. Nu stiu ce ti se pare tie atat de interesant si nonconformist la acest clip. Mesajul pe care il percep eu este de a veni in Romania pentru ca aici sunt hagi, Nadia, Nastase. In prin plan sunt ei si nu Romania. Care a fost ideea cu includerea celor trei in acelasi spot? De exemplu faceam un clip doar cu Nadia si il transmiteam doar in USA si Canada, acolo unde este cunoscuta, un altul cu Nastase pe care il transmiteam in Franta s.a.m.d. Romania the land of choice – slogan mai banal nu putea exista.

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*