June și Waterdrop: Parteneriatul pentru promovarea stilului de viață echilibrat și sustenabil continuă pentru al treilea an consecutiv

Iuliana Floricică. FOTO June Com

June Communications, companie antreprenorială românească din industria relațiilor publice, anunță extinderea parteneriatului cu producătorul austriac de Microdrinks și recipiente 100% sustenabile, Waterdrop, pentru al treilea an consecutiv. Prin această colaborare, June Communications își reafirmă poziția de partener strategic de PR al companiilor care întrevăd și contribuie la construirea unui viitor sustenabil și care doresc să se extindă în noi regiuni din piețe emergente. Waterdrop, prin viziunea sa inovatoare și angajamentul pentru protejarea mediului înconjurător și totodată promovarea unui stil de viață sănătos prin consumul de apă, se numără printre companiile care aduc schimbări pozitive la nivel de societate.

„Continuarea acestui parteneriat vine ca un pas natural în consolidarea eforturilor noastre de a crește vizibilitatea brandului Waterdrop într-un mediu concurențial din ce în ce mai intens al industriei Food&Beverages. Valorile promovate de Waterdrop, precum sustenabilitatea și inovația, se aliniază perfect cu viziunea June. Suntem mândri să colaborăm cu o companie care pune accent pe protejarea mediului înconjurător și promovarea unui stil de viață sănătos, iar angajamentul nostru față de aceste valori este la fel de puternic. Ne bucurăm să avem această colaborare de succes cu Waterdrop pentru al treilea an consecutiv. Împreună, ne-am angajat să promovăm inovația, sustenabilitatea și sănătatea, iar acum suntem nerăbdători să continuăm să aducem rezultatele remarcabile și produsele inovative în atenția publicului larg”,  declară Iuliana Floricică,  Co-CEO și fondator al June Communications.

Waterdrop este un producător inovator de cuburi pentru aromatizarea apei și recipiente sustenabile, cu o misiune clară de a aduce schimbări pozitive în industria băuturilor și de a promova un stil de viață sănătos și sustenabil.

Katerina Navratilova, CEO Waterdrop CEE, a adăugat: „Parteneriatul nostru cu June Communications a fost esențial încă din primele luni de activitate pe piața din România pentru creșterea notorietății brandului și consolidarea poziției pe piața locală. Scopul nostru este să încurajăm cât mai multe persoane să includă în dieta lor zilnică produse fără zahăr adăugat sau arome și coloranți artificiali, optând pentru produse obținute din extracte naturale și ambalate în materiale sustenabile și reciclabile, reducând concomitent utilizarea plasticului și implicit impactul nociv asupra mediului. Apreciem eforturile dedicate ale echipei June de a transmite publicului larg misiunea noastră, adaptată la contextul local și nevoile consumatorilor români, și suntem entuziasmați să vedem ce ne rezervă viitorul prin prisma acestei colaborări de lungă durată”.

Extinderea parteneriatului vine ca urmare a rezultatelor excelente obținute în primii doi ani în ceea ce privește conștientizarea și recunoașterea brandului Waterdrop pe piața românească. Cu o echipă dedicată, perseverentă, și o colaborare strânsă, având peste 65 de materiale redactate de-a lungul celor 3 ani, June și Waterdrop sunt determinați să continue să construiască împreună un viitor mai sustenabil și sănătos pentru toți consumatorii.

Waterdrop este un brand fondat în 2016 de Martin Donald Murray and Henry Murray, având misiunea să încurajeze oamenii de pretutindeni să consume mai multă apă pentru o viață mai sănătoasă, longevivă și sustenabilă. În 2022, Waterdrop a primit recunoașterea Financial Times ca fiind compania cu cea mai rapidă creștere din sectorul Food and Beverage din Europa. Prezent la nivel mondial pe 18 piețe, 14 piețe din Europa (Germania, Austria, UK, Franța, Italia, Olanda, Spania, Cehia, Slovacia, Polonia, România, Serbia, Macedonia, Bosnia și Herțegovina), Australia, Singapore, Japonia, Brazilia și SUA, Waterdrop deservește peste 1 milion de clienți la nivel global.

June este un brand românesc antreprenorial activ în industria de PR din 2018, având misiunea să cultive drumul înainte al companiilor aflate la intersecția industriilor finanțe, tehnologie și mediu, spre a intra și a-și consolida poziția în regiuni emergente. Compania a oferit servicii de PR și conexe atât pe piața din RO, cât și pe piețele din Europa Centrală și de Est și Europa de Vest sau US Austin, Texas, pentru peste 40 de starup-uri și scaleup-uri precum: Instant Factoring, Mogo, Tarfin, Omnicredit, Oveit, Agreena, Amdaris, Volt, Ocean Credit, Smart Fintech, Linnify, SanoPass, Resume.io, Inventikus Cluster, Filbo, Finlight etc, fondul de investiții românesc Fortech Investments sau companii corporate precum Signal Iduna, AON, Expense Reduction Analysts, Bozankaya, EuroLife FFH, APS, Stera Chemiclas, Wabag și Otto Broker.

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația boio.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe boio.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*