6 Comments

  1. ai dreptate cu acest articol. nici pe mine nu m-ar atrage un iphone prezentat in stilul asta. e prea putin … nu prea se descurca baietii ptr publicitate …

  2. uuu filmeaza….lucru pe care le fac toate telefoanele incepand cu anul 2002
    fantastic!
    trebuie neaparat sa imi iau..NOT

  3. ma indoiesc ca agentia e de vina. TBWA, agentia care se mai ocupa si de Pepsi, a realizat reclamele apple inca de la ipod incoace. Si majoritatea au fost extraordinare. Nu intru in detalii, dar modul in care a fost pozitionata Apple de-a lungul timpului a fost excelent prin faptul ca nu a spus mai mult decat era nevoie. Poate ca spotul asta e putin cam slab analizat de unul singur, dar impreuna cu celelalte spoturi care prezinta fiecare cate un feature nou al 3GS-ului se creaza o campanie puternica.

  4. @ com:

    “There’s an App for that” a fost o idee geniala si de multe ori bine realizata. De la umorul si informatia din reclamele alea pina la simplitatea dusa la prostie dintr-o reclama gen “Copy Paste” e cale lunga.

  5. nu poti avea campanii geniale in permanenta..publicul s-ar plictisi si reclamele pt apple ar deveni irelevante. campania asta, din punctul meu de vedere, isi propune 2 lucruri simple: 1. sa nu agaseze utilizatorul cu ideea de cool, atasata in general de catre reclamele apple produselor sale, dar sa ramana in constiinta cumparatorului prin spoturi tv de genul “how to”
    2. sa infatiseze simplu noile caracteristici ale produsului, in scopul informarii, in locul manipularii publicitare insistente

    my 2 cents

  6. @ com:

    Este vorba despre Apple. De aia zic ca puteau mai mult. De ce “Get a Mac” reuseste sa fie Geniala si sa nu plictiseasca dupa atita timp?

    1. exista un Video Tour Guide foarte bun pentru iPhone 3GS.
    2. Umorul nu inseamna manipulare. Sa luam exemplu reclama asta. Daca ar fi batut moneda mai mult pe faptul ca scoti din video partea in care tipu cade si ca iPhone iti face video perfect inainte sa-l publici, poate iesea ceva. Nu ideile sunt rele. Modul in care au fost puse in practica denota lipsa de imaginatie.

    repet – e vorba despre Apple – nu despre o camera video de 70 dolari sau despre magazinu care vinde… mere. Chiar puteau mai mult.

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*