14 Comments

  1. Asta-i cool! :)) Cu siguranta se gasesc cumparatori retardati…de altfel, reclama deja a fixat targetul petru cine se adreseaza produsul…de la 80 de ani in sus! ;)

  2. Sa fii nebun sa mai cumperi asa ceva, aparatele cu film erau o prostie, nici nu puteai vedea ceea ce ai facut, cheltuiai o gramada de banii cu developatul si poate erau si poze naspa printre ele.

  3. Culmea dar marketingul apple tocmai pe asta se bazeaza. iPhone a reinventat apelul video in 2010 (deocamdata doar prin wifi) si cei ca tine a-ti ramas uluiti. Deci reclama asta ar trebui sa se plieze pe gusturile fanilor iPhone.

  4. @Florin: Apple nu a reinventat si nici nu a zis ca a reinventat vreuna din tehnologiile vechi. asta nu inseamna ca ei nu pot sa o perfectioneze sau sa o faca mai usor de folosit.

  5. Se pare ca aceasta reclama se recomanda exclusiv persoanelor de varsta a 3-a ! Ori ne-am intors in timp …ori reclama asta nu-si are rostul ! Insa timp mai mult pentru prima varianta ! E ca si cum ne-am lua pc cu proc intel p4 :))…..it sucks

  6. Daca am asculta mesajul , acesta se adreseaza segmentului de piata cu varsta cuprinsa intre 50-60, adica acelor persoane carora le este mai greu de utilizat tehnologia moderna. Totusi v-a adras atentia, si-a atins scopul.

  7. Ohh come on… Sunt 10$ … Mi se pare chiar funny(defapt cam tot ce da la teleshopping e vechi si antic deci nu e chiar o surpriza) …cred ca O gramada de batrani au sunat sa cumpere asta… In plus… E un chilipir… Intr-o zi daca n-as avea ce face aproape ca mi-as lua si eu unul … Asa just for fun …

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*