Huawei și Contakt au dezvoltat un parteneriat pentru customizarea dispozitivelor echipate cu Huawei Mobile Services (HMS) în cele peste 200 puncte Contakt din țară

Retailerul Contakt lansează Mobico, un brand propriu de accesorii pentru telefoane. FOTO Contakt

Huawei Consumer Business Group România anunță detalii despre parteneriatul cu retailerul Contakt, lider în distribuția de accesorii și tehnologii dedicate dispozitivelor mobile, prin intermediul căruia utilizatorii beneficiază de servicii utile în procesul de customizare a dispozitivelor echipate cu Huawei Mobile Services (HMS). Colaborarea a debutat în luna iunie 2020, iar în prezent, unitățile HUAWEI VIP Service se regăsesc în cele peste 200 de locații Contakt din întreaga țară.

Prin intermediul serviciilor oferite de Huawei și Contakt, utilizatorii se pot bucura de potențialul maxim al dispozitivelor personale. Serviciile oferite de cele două companii sunt valabile pentru întregul portofoliu de dispozitive echipate cu HMS, printre care se numără atât cele din categoria smartphone, printre care HUAWEI Mate 30 Pro, HUAWEI P40 Series, HUAWEI Seria Y, HUAWEI P smart 2021 și HUAWEI Mate 40 Series, cât și cele din categoria tablete: HUAWEI MatePad Pro, HUAWEI MatePad T10 și HUAWEI MatePad T10s.

„Parteneriatul cu Contakt s-a conturat firesc, din dorința de a le oferi utilizatorilor din întreaga țară sprijinul necesar pentru a-și customiza dispozitivele Huawei cu aplicații și beneficii importante, bucurându-se, astfel, de o experiență completă alături de noile lor device-uri. Faptul că locațiile HUAWEI VIP Service sunt vizitate zilnic de utilizatori din întreaga țară ne bucură și ne confirmă faptul că serviciile calitative oferite de partenerii noștri de la Contakt sunt foarte utile și apreciate”, a declarat Zhao Zhong Yi, Consumer Service Director, Huawei Consumer Business Group România.

Printre serviciile utile puse la dispoziția utilizatorilor se numără customizarea noului dispozitiv cu datele și aplicațiile importante din vechiul device cu ajutorul aplicației Phone Clone, instalarea aplicațiilor utile în activitățile de zi cu zi din magazinul propriu de aplicații, HUAWEI AppGallery, crearea unui ID HUAWEI, precum și oferirea unui extra beneficiu de spațiu de stocare gratuit în Cloud pentru anumite modele.

„Rețeaua noastră extinsă de locații în București și 36 de județe și prezența în 98% din centrele comerciale importante din țară a favorizat dezvoltarea unui parteneriat strategic cu grupul Huawei, prin care am devenit principalul furnizor din România de servicii utile Huawei VIP pentru cumpărătorii care își achiziționează un nou dispozitiv echipat cu HMS. În același timp, diversificarea gamei de servicii puse la dispoziție clienților prin oferirea unor experiențe high-level este unul dintre obiectivele noastre principale, în care vom continua să investim toată atenția”, a declarat Cristian Gheran, General Manager Contakt.    

Imediat după achiziționarea unui telefon sau a unei tablete, utilizatorii sunt așteptați în cea mai apropiată locație HUAWEI VIP Service, unde reprezentanții Contakt îi întâmpină cu sprijinul necesar în procesul de personalizare a noului dispozitiv.

Intervalul mediu în care se realizează întregul proces HUAWEI VIP Service este de 15 minute și vine ca un extra beneficiu oferit, în mod gratuit, în termen de 12 luni din momentul achiziționării unui dispozitiv Huawei. În plus, după finalizarea serviciului, reprezentații locației HUAWEI VIP Service în care s-a efectuat procesul le oferă utilizatorilor asistență tehnică timp de o lună.

Pentru a identifica cea mai apropiată locație VIP Center de locul în care se află, utilizatorii trebuie să acceseze secțiunea Asistență, disponibilă în magazinul HUAWEI AppGallery.

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația boio.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe boio.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*