Go Travel lansează în parteneriat cu Hotelbeds o campanie de Black Friday cu reduceri de până la 60% pentru 6.000 de hoteluri din toată lumea

Go Travel lansează în parteneriat cu Hotelbeds o campanie de Black Friday

Hotelbeds, cel mai mare distribuitor de unități de cazare din lume în regim B2B și partener Go Travel, lansează o campanie globală Black Friday. Astfel, pentru rezervări efectuate în perioada 23 noiembrie – 6 decembrie, se oferă discount-uri de până la 60% aplicate tarifelor flexibile, valabile pentru check in-uri până la sfârșitul anului 2021.

În această campanie participă peste 6.000 de hoteluri, incluzând brand-uri internaționale ca Hilton, Accor, Hyatt, Marriott, Oyo, Best Western, Four Seasons, Barcelo, Melia, Be Live, IHG, Radisson, Wyndham și Carlton. 38 de hoteluri din România (București, Brașov, Cluj, Iași și alte orașe importante din țară) s-au alăturat inițiativei Hotelbeds.

Go Travel este una dintre cele mai puternice agenții de turism din România, cu o experiență de 28 de ani în corporate travel. Cifra de afaceri a înregistrat aproape 27 de milioane de euro în 2019, în creștere cu 20% față de 2018. Sediilor din București și Chișinău s-a alăturat anul acesta un nou punct de lucru în Constanța, diversificând liniile de business ale companiei.

”În acest context global dificil, multe companii de turism au decis să își restructureze activitatea, intrând într-un proces de autoconservare, în așteptarea unor vremuri mai prielnice activității noastre. Echipa Go Travel a ales însă să materializeze noi oportunități de dezvoltare, prin investiții în produse noi, adaptându-se cu agilitate și optimism la condiții de viitor impredictibil si incert”, declară Codruța Popescu, managing director al Go Travel.

Astfel, Go Travel a înființat, în acest an, Go Hotels, o divizie specializată ce se poziționează ca un wholesaler regional pe segmentul de rezervări hoteluri, prezentând soluții atât pentru segmentul corporate, cât și pentru cel de leisure. O platformă specifică acestui segment de business oferă accesul facil către un mix complex de hoteluri contractate direct și un portofoliu consolidat de hoteluri atrase prin parteneriate dezvoltate cu cei mai importanți furnizori globali.

“Go Hotels este un furnizor regional în dezvoltare rapidă, contractor pentru bedbank-uri internaționale și clienți corporate, cu focus pe cei doi piloni principali ai liniei de business: tehnologie de ultimă generație si servicii excelente de asistență. Această perioadă excepțională a generat multe provocări, dar și oportunități pe măsură. Mindset-ul corect și viziunea strategică pe termen mediu și lung vor face diferența în piață și vor pregăti organizația pentru etapa viitoare. Cred foarte mult în digitalizarea și automatizarea proceselor, în promovarea hotelurilor prin intermediul tehnologiei. Go Hotels este un proiect ambițios, ce va asigura noi canale de distribuție pentru partenerii noștri”, afirmă Iulian Beiu, director Go Hotels.

Pentru lansarea diviziei Go Hotels, s-au asigurat surse de finanțare de peste 100.000 de euro în  anul 2020 și sunt în derulare proiecte ce presupun investiții în tehnologie în valoare de peste 60.000 de euro în primul trimestru al anului 2021.

La ora actuală, Go Hotels gestionează un portofoliu de peste 700 de hoteluri contractate direct (în România și Republica Moldova), cu planuri tarifare negociate pentru clienți corporate și revânzători (tour operatori și agenții de turism).

Utilizând instrumente specifice de monitorizare a activității hotelurilor contractate, echipa Go Hotels negociază condiții comerciale adaptate situației prezente, oferind accesul partenerilor la peste 1.000.000 de hoteluri, 24.000 de rute de transfer și 18.000 de activități.

Go Hotels are o abordare regională, consolidând puterea de negociere și contractare într-un hub regional, urmând ca în 2021 portofoliul de hoteluri contractate direct să depășească 1.000 de unități de cazare, prin extinderea procesului de contractare si distributie în 7 noi țări: Bulgaria, Ungaria, Serbia, Muntenegru, Albania, Bosnia, Macedonia. Prin agregarea produsului propriu în platforma de rezervări, alături de furnizorii externi, Go Hotels oferă utilizatorilor accesul la un benchmark permanent, dinamic și transparent.

În plus, Go Travel a diversificat oferta leisure adresată clienților corporate, lansând o platformă dedicată, în care clienții găsesc toate serviciile într-un singur loc: hotel, zbor, pachete turistice și chiar rezervări de grupuri. Clienții se bucură astfel de o platformă user-friendly cu conținut caracteristic, plăți flexibile, conditii speciale de modificare și anulare, disponibilitate 24 de ore din 24, reduceri și promoții ca abordare intrinsecă, idei de călătorie originale și experiențe inedite, toate  actualizate  săptămânal.

Pentru clienții corporate, Go Travel a lansat Go Travel app, o aplicație ce permite comunicări și alerte în timp real, personalizată de unul dintre cei mai importanți vectori globali ai tehnologiei de călătorie: Amadeus. Aplicația este destinată atât gestionării itinerariilor rezervate, cât și căutării și rezervării serviciilor suplimentare.

 

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația boio.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*