evoMAG aniversează 19 ani și introduce două noi categorii de produse în portofoliu: birotică și jucării

Mihai Pătrașcu. FOTO Clear Communications

evoMAG aniversează 19 ani și introduce două noi categorii de produse în portofoliu: birotică și jucării. Această decizie se înscrie în strategia de extindere a evoMAG și reflectă angajamentul companiei de a răspunde nevoilor diverse ale clienților, consolidând, în același timp, poziția în piață.

 „De-a lungul celor 19 ani de prezență pe piața din România, evoMAG a evoluat de la un simplu magazin online la unul dintre cele mai respectate nume în domeniul eCommerce. Cu un portofoliu ce numără, în prezent, peste 150.000 de produse reper, evoMAG a reușit să se distingă prin diversitatea ofertei, calitatea serviciilor și printr-o orientare puternică spre nevoile clienților. Vom continua să ne îmbunătățim, să dezvoltăm portofoliul de produse și să adăugăm tot mai multe servicii de calitate care îmbunătățesc experiența de shopping și aduc valoare adăugată clienților, consolidând, totodată, încrederea lor în brandul evoMAG și satisfacția acestora față de procesul de achiziție și utilizare a produselor cumpărate”, spune Mihai Pătrașcu, CEO evoMAG.

Pentru a marca 19 ani de activitate, evoMAG lansează o campanie de reduceri care cuprinde diverse categorii de produse, de la electronice și electrocasnice, până la gadgeturi și accesorii.

Astfel, până pe 26 mai, reducerile ajung până la 50%, reflectând angajamentul evoMAG de a oferi cele mai competitive prețuri și cele mai atractive oferte.

În plus, anumite categorii de produse, precum imprimantele HP, Epson, televizoarele TCL, produsele Logitech, electrocasnicele și produsele de îngrijire Philips, camerele de supraveghere Hikvision etc. beneficiază de o reducere suplimentară de 19% și 20%.

Campania aniversară este gândită ca o oportunitate pentru clienți de a accesa produse de top la prețuri avantajoase.

„Este o modalitate de a mulțumi clienților noștri pentru că au ales evoMAG ca partener de încredere în tehnologie și inovație de-a lungul anilor”, mai spune Mihai Pătrașcu.

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația boio.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe boio.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*