Europa vazuta de cumparatorul american

americanul de rind vede tot ce e European ca fiind de calitate, sofisticat, bun de apreciat sau… anyway… ai prins ideea. Asta si poate pentru ca a fost educat indobitocit sa creada asta. Unele povesti sunt hilare…

Pentru duduia americana care are grija de ea, sa mearga la o Spa in stil european este o placere. Eu stiam ca masajul tailandez e ala interesant. Ce treaba are Europa cu frunzele de stevie pe coapsele cucoanelor?

Circul merge si in raionul de junk food. Aici calitatea este fie mexicana, fie europeana. Doritos, Tostitos, Nachos si alte …”os” merg bine cu berea. Dar de aici si pina la a vinde biscuiti, a caror calitate principala e ca sunt “europeni”…

Electronicele nu scapa nici ele. De data asta, nu am inteles daca era vorba de un fel de misto la adresa sarantocilor de europeni, sau doar o strategie proasta de marketing. In poza alaturata vezi un “Euro Lapdesk” (apasa pe ea pentru detalii). Cu alte cuvinte, daca nu ai bani pe un cooler de laptop pe USB, poti sa-ti iei o placa de lemn vopsita. WTF!?!

Produsul, supranumit “Mobile Workspace” are un “Contoured European design” si manere care il fac usor de carat. Sunt curios ce fel de idiot cumpara plateste 40 dolari pe asa ceva.

1 Comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*