Ecosistemul eMAG Marketplace a crescut cu 80% într-un an și a ajuns la 36.000 de selleri

Tudor Manea, director general eMAG

Ecosistemul eMAG Marketplace a crescut cu 80% în ultimul an și a ajuns la peste 36.000 de IMM-uri care vând în România, Bulgaria și Ungaria. Comerțul online va înregistra creșteri semnificative în continuare, odată cu evoluția accelerată a economiei digitale și, pentru a susține dezvoltarea ecosistemului în acest context, eMAG va investi 251 de milioane de lei în dezvoltarea antreprenorialului digital prin intermediul platformei Marketplace în următorii trei ani.

În 2020, al zecelea an de activitate a platformei, volumul vânzărilor realizate de sellerii români din eMAG Marketplace a crescut cu peste 90% față de 2019, ajungând la 25 de milioane de produse. De asemenea, 61% dintre selleri au realizat o cifră de afaceri în creștere cu 50% de la an la an. Datele au fost prezentate în cadrul celui mai mare eveniment de ecommerce din regiune, eMAG Sellers’ Day, desfășurat ieri, care a reunit online peste 3.000 de selleri din 25 de industrii, cu o cifră de afaceri cumulată de 8,5 miliarde de euro.

„Am investit constant în dezvoltarea eMAG Marketplace pentru a crea un hub al IMM-urilor românești. În următorii 10 ani, obiectivul nostru este să exportăm în regiune know-how-ul și tehnologia dezvoltate în România și ne dorim să fim prezenți pe toate piețele din Europa Centrală și de Est”, a declarat Tudor Manea, CEO eMAG.

„În primii 10 ani de eMAG Marketplace ne-am concentrat pe dezvoltarea tehnologiei, a echipei și infrastructurii care permite să oferim funcționalități extinse pentru creșterea afacerii și integrarea rapidă. În prezent, ni se alătură trei selleri noi în fiecare oră. De acum, intrăm într-o nouă etapă de dezvoltare accelerată care vizează extinderea internațională. Astfel, vom putea susține și mai mult antreprenorii locali care doresc să își extindă business-ul la nivel internațional,” a declarat Florin Filote, Vicepreședinte eMAG.

Acest progres se datorează atât creșterii ecommerce pe plan local, cât și instrumentelor de analiză și optimizare a afacerii pe care le au la dispoziție sellerii. De exemplu, de la lansarea asistentului virtual de business, sellerii si-au crescut, în medie, cu 55% vânzările urmând recomandările privind optimizarea stocurilor, iar indicatorul seller rating a contribuit la creșterea cu 155% a ratei de conversie pentru sellerii care au primit peste 4 stele de la clienți. Mai mult, cei care au urmat recomandările de îmbunătățire a documentației produselor au obținut cu 30% mai multe vizite în platformă, în vreme ce vânzările au crescut, în medie, cu 24% pentru cei care utilizează eMAG Ads.

Lansările anului 2021 în eMAG Marketplace

Până la finalul acestui an, sellerii din Marketplace vor avea la dispoziție instrumente noi care îi vor ajuta să își dezvolte și mai mult business-ul online, dar și canale noi de comunicare. În acest sens, va fi lansat în curând un sistem nou pentru măsurarea indicatorilor de sănătate a contului, care evaluează activitatea în platformă cu accent pe acțiunile de prevenție. De asemenea, din luna iulie va fi simplificat fluxul de listare a noilor produse, ceea ce le va permite sellerilor să își extindă cu ușurință oferta din platformă.

În luna septembrie este programată lansarea aplicației de mobil eMAG Marketplace, instrument care le va permite să monitorizeze activitatea din platformă oricând și de oriunde.

Tot anul acesta, partenerii care vor să își extindă business-ul pe plan internațional vor putea fi integrați într-un program nou, menit să simplifice procesul de listare în eMAG Ungaria.

eMAG Marketplace premiază performanța

La evenimentul Sellers’ Day, eMAG a premiat cei mai performanți parteneri cu premii totale de 227.000 euro:

  • Activitate exemplară (calitate bună a descrierilor, livrare la timp, feedback bun de la clienți): Grup DZC
  • Extindere de gamă: Prichindel
  • Livrare în 24h: Susino România
  • Premiul special Campionul Genius: ParfumuRo
  • Stocuri optimizate: Ataline Prosistem
  • Creștere accelerată: Narpo-Consult
  • Deschide România: Mastel Com
  • Curiozitate și implicare: Eurotrading Expert

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația boio.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe boio.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*